Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Remedy Entertainment (REMEDY)

Ja, men jeg har tatt høyde for marketing og distribution i mine beregninger, med satser direkte fra Digi bros.
QA og lokalisering har jeg dog ikke med, og vil nok påvirke resultatet.

Mulig jeg også hadde for høy forhåpninger til publisher payments fra Smilegate for H2, regnet med
ca 10MEUR fra den avtalen.

Om man ser på accrued revenue er den på 10MEUR, og mest sannsynlig knyttet veldig mot Control

1 Like

Denne var ganske interessant, forklarer mye av det jeg har lurt på iallefall.

God helg! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ja jævlig lett å skjønne noe. Finsk er litt kjett å tolke.

Google translate har en funksjon hvor du kan legge inn nedlastede dokumenter og få dem oversatt, den er ganske kjekk!
Neida, det var nok for spesielt interesserte. Men det er noen hardcore Remedy-fans som har fått den oversatt, og det skal visst nok ikke være noe spesielt som kommer frem som ikke du finner i kvartalspresentasjonene. Som seg hør og bør egentlig.
God helg, hyggelig at du involverer deg her på Remedy-tråden! :wink:

Disclaimer: Jeg la ikke merke til dette selv før jeg så det påpekt av en finne som følger Remedy.

Men sjeldent jeg har sett et spillselskap med så stabil og fin økning i revenue. Man er jo som regel vant til at det er ganske så syklisk knyttet opp mot spillslipp. Nå guider de også fortsatt økning i 2020, så trenden vil holde seg bra!

2 Likes

Kommer vel ikke som noen bombe at de ser muligheter for å bygge videre på Control-ipen etter mottakelsen de har fått.

2 Likes

Inderes med oppdatert rapport. Google translate så sikkert ikke helt i vater:

Assuming Remedy achieves our expected earnings per share of $ 1.0 per share in 2022 and applying a 20x to 25x acceptable P / E to the company, the stock price would be in the range of $ 20-25 in three years. At the current stock price, this would mean an estimated 13-22% annual return.

2 Likes
1 Like

Ref. det vi nevnte tidligere om å bygge videre på Control-Ip, så er de her blant mange kategorier nominert i : “Most promising new intellectual property”.

Synes egentlig de sitter på ganske gode kort fremover disse finnene.

2 Likes

Fra det finske Remedy forumet :joy:

1 Like

Mange la sikkert merke til denne formuleringen i rapporten nå sist, men her er litt mer skriverier om next-gen release av Control.

Kursen vært helt nede på 12.15 idag… Har det lekket ut noe?

Tror bare det er Corona risk off.

2 Likes

Jeg antar det selv, etter å ha tittet litt mer rundt. Det var bare så voldsom reaksjon :smiley:

1 Like

Ser lignende reaksjon i flere aksjer med normalt lavt volum.

Blir mye “salg” fremover.

Er nok virusfrykt ja. Mye NON på salgssiden, mens de store meglerhusene hamstere ser det ut av på meglerstatistikken.

http://navgtr.org/winners/
#winning.

2 Likes

For de som ville fiske på 14 og under så er vel dette en helt grei mulighet vil jeg tro… :metal:

1 Like

Remedy har som de fleste andre fått skambank. Sitter fremdeles med halv innsatsen her. Usikker på når jeg evt kjøper mer. Venter å ser det an.

1 Like