Advokatbudsjettet mitt er ikke stort nok
“The Board proposes to the Meeting a dividend distribution of 0.11 euros per share resulting in a total amount of 1 327 936.50 euros based on the distributable funds of the fiscal year that ended on 31 December 2019. Non-restricted equity of 23 426 928.46 euros remains after the dividend payment. The dividend shall be paid to a shareholder who is registered in the shareholders’ register of the company maintained by Euroclear Finland Ltd on the dividend record date 8 April 2020. The payment date proposed by the Board for the dividend is 20 April 2020.”
Er dette det mystiske konseptet “utbytte” som jeg har hørt så mange vandrerhistorier om? I et spillselskap? Dette høres uvirkelig ut.
Paradox har hatt utbytte i flere år:)
Så, Gamepass den 25 juni da?
Damn. Tre måneder eksklusivitet. Var ikke småtteri.
Nope. Trodde det i utgangspunktet var snakk om en måned jeg. Men du som har peiling, kan en slik lengde på eksklusiviteten påvirke PS Now avtalen i positiv retning?
Nei denne var nok på plass lenge før PSnow avtalen tenker jeg.
Remedy i + pga euroen. Blir nok å slå tilbake på oss senere når ting stabiliserer seg.
Har du joinet gutteklubben grei her i Remedy?
Kul trailer! De nye kreftene for manipulasjon av omgivelsene ser passe kule ut! Gleder meg til DLC slipp.
Ble med i klubben før helgen viktig å ha litt gaming i porteføljen.
prisdrysset har ingen planer om å stoppe.
Er det noe bunn her tro? Vurderer å kjøpe litt mer, synes den har gått ufortjent mye nedover.
Brutalt. Finnene liker ikke gaming tydeligvis. Kjøpte selv på 10,5 igår og fikk litt på 10,25 idag. Trodde virkelig ikke den skulle gå inn.
Skal tydeligvis dumpes ut på 10.20 nå. Nervøse tilstander gitt…
boom
For en deal.
100% finansiert, 50% split av netrevenue. Risk off!
Garantert Sony! Begynner å bli usikker på sony:
Both games will be launched on next generation console platforms and PC in the next few years.
Og jeg som solgte trader delene min igår. Typisk!
The first project is an AAA multi-platform game already in pre-production and previously referred to as the “unannounced third project”. The second is a new smaller-scale project set in the same franchise. Both projects are being developed on Remedy’s proprietary Northlight game engine and tools.
AW2 og AW remaster.