Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Remedy Entertainment (REMEDY)

@Nocturne, tar du en TA for oss :grimacing:

Siden du spør så pent…

Wow, denne har jo gått skikkelig siden sist jeg så på den. Du må jo være rik nå @Konamixx! :smiley:

Vet ikke om det er dette du vil høre Mr Mixx men synes ikke dette chartet ser så pent ut.

Det kan være at oppsiden nå er tatt ut på mellomlang sikt og at vi står ovenfor en større korreksjon?

MACD har krysset bearish på weekly, momentum er ned - dobbeltopp i moneyflow (nederste indikator) og mye å gå på, til nedsiden på RSI.

Ser vi på Fib fra Swing low to High, så er 24, 20 og 18 naturlige nivåer for en bounce.

3 Likes

Er jo hær vi evig bulls gjemmer oss :sweat_smile:

Takk for teknisk analyse!

1 Like

Kjør denne i google translate.

" We expect the upcoming news flow to support the stock

Remedy’s stock has fallen about 14% from our post-H1 earnings update. At the same time, the general sentiment regarding the shares of growth and technology companies has only strengthened and, for example, the valuation of Remedy’s control group has risen by 10% by 2020e EV / S. Since the result, the significant news flow regarding Remedy has been fairly quiet, with the exception of Control’s second add-on and the game’s Steam release. Despite the interest rate, we estimate that the development of the company’s game projects has continued behind the scenes almost normally, and presumably the projects will gradually generate new data cracks when looking at next year. In terms of share pricing, investors’ eyes are already several years away, so in principle we expect news that will strengthen the earning potential and improve visibility in the coming years to support the valuation of the share."

Target 33 Euro, som @Konamixx nevnte over her.

Edit: Denne tåler også å deles igjen: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/rdey-cms-prod/app/uploads/2020/08/remedy-h1-2020-update-final.pdf

1 Like

Ingen bunn i sikte, men fikk kjøpt litt mer :sweat_smile:

Den dabber jo mellom 29 og 30 fortsatt.

1 Like

Den kom som lyn fra klar himmel! :flushed: :flushed: :flushed:
Lurer på hvordan betaling fungerer her.

Control Ultimate Edition - Cloud Version is available now exclusively on the Nintendo Switch. A free trial is available to test your wifi connection before making a final purchase. After five minutes, players will be asked to purchase the $39.99 Access Pass in order to play Control Ultimate Edition.

2 Likes

Veldig spent på hastigheten her. ps4 slet tungt, selv min ps4 pro hadde problemer til tider.

Det er cloudgaming. Så blir netthastigheten som er bottlenecken her.

Ja ser det nå, 5 minutter er ikke mye test-tid. Blir jo 5 minutter med cut-scenes og ikke noe gameplay :slight_smile:

Uansett veldig spennende. Og såvidt jeg skjønner er Htiman3 og Control de to første spillene hvor dette blir testet utenfor det japanske markedet.

Lover bra!
Handlet mer Remedy på denne nyheten jeg.
1 Like

Altså, betyr ikke dette at omtrent hvilken som helst tittel kan selges på Switch? Det hadde ikke jeg regnet med :partying_face:

1 Like

Teoretisk jo. Er jo kun grafikken som er problemet, men det er jo pr deff kun en filmstream du tar imot.

Haha må du ikke lese for hardt mellom linjene nå :sweat_smile:

2 Likes

De liker å minne oss på at Alan Wake finnes :grin:

1 Like

Hehehe liker at de mobber the kardashians.

Ifølge aksjekursen så ser det ut som dommedag er midlertidig avlyst. Kan noen bekrefte? :sweat_smile:

Følger litt med på hvilke selskap Remedy jobber med i tilfelle noen deler noe interessant de ikke skulle delt. Så noterer foreløpig outsourcing partnere her for eget arkiv.

Edit 02.11.20
Ingen bekreftelse ,men tror Sperasoft har noe på gang med Remedy.
Tror også Improbable Games jobber med Vanguard.

1 Like