Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Remedy Entertainment (REMEDY)

Oppdatert analyse i forbindelse med spillslippet.

2 Likes

11% opp på den oppdateringen? Det var vel spenstig. Uansett, mer å gå på for å å nå riktkursen. Blir bra dette.


18 plass på most wished for ps4 games på amazon.

Aksjen kan gå parabolic? Kikket litt på weekly. Er i en god opptrend men oscillators er extended, weekly rsi er alt overkjøpt?

Har bare sett på mobilen så forbehold om feil.

Nei det tror jeg ikke. Kan få en skikkelig oppsving om de melder om kalas salg, men utenom det tror jeg ikke vi får slike bevegelser :slight_smile:

Vi får se når mottakelse kommer.
Ting begynner å dra seg litt til nå. Jeg estimerer en plass mellom 50-70k forhåndsbestilte på PS4 nå, basert på reviews der.

Med gode anmeldelser og det som sålangt ser ut som stor popularitet blant større streamere, tror jeg fort Redeyes 1,15m mål vil passeres fint ila året.

1 Like

OK. Men da skal vi få en litt større pullback ila. uken eller neste uke. Kommer an på når spillet kommer ut. Men du ser salgssiden ikke klarer presse så mye ned nå, ut fra volumbarene. Kan poste chart senere.

2 Likes
1 Like

Det der var småkult!

@pdx - kan du fikse tickeren øverst her? Den viser fortsatt 8.50 og ned -5.56% hos meg… :blush:

Tekinvestor taklet ikke alle disse gainsa :wink:

2 Likes

Hvilket kursmål har dere ?

1 Like

De har flyttet til stockholm eller noe?

I så fall har den fått riktig ticker nå :wink:

1 Like

Takker @pdx . Pga. den feilen har jeg gått glipp av 50% gains :crazy_face:

Står nasdaq helsinki på nordnet enda værtfall. Spørs hvor mye man skal stole på nordnet da!

@nofun, jeg halverer potten min når jeg når 50% avkastning og lar resten ligge. Jeg mener det er en grunn til at Sony var på besøk hos Remedy, og at Remedy besøkte insomniac og naughty dogs. Litt for mange tilfeldigheter.
Eller om Control tanker så er jeg ute med alt, men ser positivt ut så langt.

Står stockholm på yahoo finance der tickerene mine hentes :smile:

1 Like

Launch trailer. Sikkert derfor kursen spiket litt.

Analys från Modelio Equity;

1 Like

Någon som fått tag på spelet tidigt;

1 Like


En interessant handel på tampen igår. 166k aksjer på 12.5. 20MNOK, ca 1,5% av selskapet.

Google translated fra finsk, så ikke helt bra.

I dag kjøpte Bank of America Securities Europe SA, som fungerende som mellommann, Remedys aksjer for til sammen 165.382 aksjer til en pris av € 12,50, eller omtrent 2 MEUR. I så fall. Aksjene kom fra en person, så det er nøyaktig åtte av Remedias aksjonærer med slike beløp. Seks av dem er i Remedys virksomhet, den ene er Taaleritehdas Fund og den siste er Remedys eks-finansdirektør Mika Reini. Jeg tror ikke at Remedys folk som selger ting ville selge, eller at Taaleritehdas-fondet ville brukt Nordnet til handel. Så butikkassistenten min er Mika Rein. Han hadde 267 800 aksjer i sin siste aksjonærnotering, så har han falt ned sin eierandel til rundt 100 000 i dag?

Noen ganger er det spennende å se hvem aksjene gikk til. I følge den siste eieroppføringen har Accendo Capital 2,68 millioner aksjer og andre nominerte registrerte enheter 244 394 aksjer, så det er et kjærkomment tillegg hvis vi kjøpte en relativt betydelig utenlandsk aksjonær i Remedy. Klokken er på og utgivelsen av Control nærmer seg. Så langt ser ganske bra ut!

CEO virtola til finsk journalist:

Virtala innrømmer at han allerede vet hvordan spillet er mottatt på forhånd estimater og forhåndssolgt i utvalgte markeder.

“La oss si at vi har en positiv, entusiastisk atmosfære.”

Fra en italiensk gamingside:

I finished Control just before leaving for Gamescom. I can’t anticipate anything concrete, I just say that Remedy has made a substantially perfect center. A historical team that returns to its maximum splendor, focusing on the strength of the script and on the dynamism of the gunfights.
For me it can be safely counted among the aspirants to the Game of the Year.

Begynner å komme inn reaksjoner fra folk som har fått fingrene i spillet nå. Ser jævli bra ut.

2 Likes

Ingen innsieder kan selge så tett opp til en lanseirng. At en eks direktør tar gevinst er vel helt normalT?

Ja absolutt, men at de handles uten rabatt må vel sies å være et godt tegn.

1 Like