Da er jeg helt ute i denne omgang. Ser helt ærlig ikke helt at den nyheten der skal være så enorm kurstrigger. Hadde det vært Sony exclusive reveal ville jeg nok tenkt meg om litt mer. Kanskje dumt at meg, men det kommer alltids en rød dag jeg kan gå inn igjen. Så får jeg se om det blir dyrere eller ikke.
Ryktes også at redeye har tatt de inn i top picks, kanskje noen kan bekrefte det? @xfrox
Helvete så den gikk nå…
Jeg var nok litt tidlig ute med salgene mine
Edit: Idag kommer all-time-highs på løpende bånd. Grattis dere som har stålnerver
Så Digital Bros ned 1.4% og Remedy opp 8.5% på samme nyhet ?
Det er litt spesielt. Skulle jo tro at det var snakk om minst like mye penger for publisheren som for utvikleren. Her er det jo faktisk snakk om flere spilltitler for førstnevnte.
Kanskje jeg bare ikke forstår hvordan det her henger sammen. Jeg ser jo at kursen bare fortsatte videre opp.
Noe må vel ha sluppet ut. Nekter å tro at den nyheten, samt top picks på redeye sørger for tredje største omsetning i år og ath. Bevegelsene begynte jo ganske sent på dagen og.
Ser Digital Bros dropper 5 prosent idag. Det gjør oppgangen til Remedy enda litt merkeligere syns jeg. Da kan det ikke ha vært den nyheten den gikk på.
Har kjøpt tilbake bittelitt idag. Får se hvordan det blir framover.
Ja kan bekrefte at det stemmer. Noe av det samme skjedde med Carascent for en tid tilbake…
Haha, hva er greia med spreaden idag? 46,65 kjøp vs 47,80 på salg. Noen som har tastet feil et sted?
https://se.linkedin.com/in/james-salt?trk=public_profile_browsemap_profile-result-card_result-card_full-click
Ny game director på plass. Muligens vanguard mtp erfaringen. Pen cv
Igår bl.a…
Er sånn 50% inne, med mindre jeg ikke blir kvitt Embracer-aksjene jeg har altfor mange av, så jeg ikke får putta inn resten i Remedy.
Sitter selv rolig, skal prøve å være litt AFK dette året fra børsen. Sitter tungt i gaming og 1/4 i ESG.
Med 30-40k i kurtasje i 2020, hadde jeg bare litt hente på å være aktiv investor vs passiv
Skulle ønske jeg hadde alt for mange Embracer aksjer
Hvis man ser på utviklingen de siste årene så er det ikke noe som heter for mange Embraceraksjer
Returnal får knallkritikker! Returnal for PlayStation 5 Reviews - Metacritic
Kanskje en long shot, men jeg føler dette viser (igjen) at den typen gameplay som både Remedy og Housemarque leverer virkelig har stort potensiale. Så blir det spennende å se salgstallene etterhvert.
Disse er jo også fra Finland!
Ninja tall fra Remedy. Spesielt at det kommer rett før rapport.
Ah, beklager. Er bare sammenligningstall for 2020
skjønner ikke helt den dumpen ved åpning, men la gå.