Du tenker på den dumpen som bare fortsatte? Er samme greia i Embracer også.
Litt mer volum i åpningen, men skal jo ikke mye til for å avvike fra normalen i Remedy
Tradere og fravær av triggere på Vanguard? Har ikke orket å lese rapporten, venter på presentasjonen
Aksjekursene i gaming oppfører seg som om alt er på vei mot konkurs. Bare å vente til det glir over, akkurat som alle de tidligere gangene. Ser ingenting fundamentalt i enkeltaksjene som drar de ned, det er vel bare større banker som flytter rundt på pengene sine fordi de tror de er smartere.
EG7 var jo nede på 88.8 rett etter åpning men er tilbake på 103+ nå.
"We reiterate our Accumulate recommendation and EUR 50.0 target price for Remedy. "
Tencent aboard
Går dette samme vei som med Funcom ?
Nei, ikke sjangs. De får aldri aksjene til Markus. Tydelig at Accendo ikke var villig til å selge hele potten sin heller. Ellers hadde vel Tencent tatt hele i en jafs.
Spørmsålet er vel bare hvilken pris de er villige til å selge på ? Den store forskjellen fra Funcom er som du sier at Markus sitter på ca 25% ( totalt sitter ansatte med ca 44% ) så er vel ingen fare for at de blir solgt for billig.
Tencent? Det var leit, regner med at dette vil knekke kursen til Remedy, slik markedet reagerte da de begynte å ta andeler av Funcom.
Ingenting knekker finnene. Tencent har ikke penger til å bygge en stor nok sauna til å overtale de tullingene til å selge.
3,8% er ingen fare. Det fine med det her er at folk kanskje skjønner at Remedy ikke er spesielt dyr likevel. Base case 50 nærmer seg. Men det er langt opp til bull på over 100 fortsatt.
Tencent har nok god innsikt i de 2 neste spillene for Epic games? så bull ja, vet vi prisen de betalte?
Over 47 igjen nå. Trodde vi skulle falle kjappere ned faktisk.
Og der var Satadia versjon klar
Øøøøh… Omsetningen her idag gikk helt bananas. Hva skjedde? Over 200k!
Dette har gått meg hus forbi
Forøvrig kan jeg jo oppdatere denne for Q1 21. Control produserer fremdeles veldig fin cashflow. 71MEUR LTD revenue.
Kanskje derfor Tencent kjøper seg inn forsiktig da? De likte tydeligvis det de så.