Control gratis på EGS…
… ?
Tror du det har noe med Summer game fest å gjøre?
Super markedsføring det her. De har jo også dlc til salgs for nye kunder Tror dere Remedy får en god sum penger for dette fra Epic?
Ellers venter jeg på crossfire x og oppdateringer på vanguard
Litt info om hva Epic har betalt for gratis spillene :
Takk for det. Det var interessant De fikk ikke stort for alan wake, men Control burde gi mer vil jeg tro!
Jeg tenker Control er på et helt annet nivå enn Alan Wake
Called it
Spørs hvor lenge de venter med å annonsere nå da…
Mulig gamescom var planen. Lansering til høsten var vel et given mtp Q rapportene deres.
Tror du det blir eksklusivt på Epic Store? Kanskje timed exclusive. Er jo sykt mye å tjene på å lansere på de nye konsollene samtidig, nå som de eier IP’en selv.
Epic games er publisher, så EGS eksklusivt på PC, men tipper konsoll lansering ja.
Endelig Alan Wake på Playstation da. Wooo! Håper de har spritet opp grafikken skikkelig.
Remedy ned 1% på denne forferdelige nyheten.
Han som tweetet. Spent på om dette ryktet får fart på seg og hva som skjer framover nå
Vil jo være mega R/R for remedy dette prosjektet.
Fullt ut finansiert av Epic, 50%av overskuddet og en sulteforet fanskare som venter på mer AW.
Om de kjører på med 4k og RT på den oppgraderte Northlight motoren vil dette være en cashcow.
Nyheten sprer seg. Snart kommer gamingsidene på banen også.
Edit: Der kom de: Looks like Alan Wake Remastered and Final Fantasy 7 Remake will hit the Epic Games Store • Eurogamer.net