Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Remedy Entertainment (REMEDY)

Hentet fra: Remedy’s Project Condor is a multiplayer spinoff of Control - The Verge

Man møter jo fiender i Control som er i forskjellige typer classes, som jeg tenker er den “onde” versjonen (hiss) av en spesialstyrke de har. Det finnes jo snipers, troopers og en eller annen heavy class ihvertfall. Nå tar jeg det rett fra hukommelsen. Så man kan kanskje finne noen flere hint i Control hvis man leter.

1 Like

Nå er det noe på gang. Håper det annonseres allerede ikveld på Sony sin stream.

1 Like

Er det en god tid å kjøpe Remedy nå?

Noen triggere i nær fremtid? annet bra eller dårlig?

Crossfire X I samarbeid med smilegate og Microsoft kan vi få noen markedsføringsdrypp av snart. Dette skulle blitt lansert ifjor og i en artikkel jeg leste sto det at det burde lanseres innen utgangen av 21.

Ellers er det to prosjekter i samarbeid med og finansiert av Epic games som ikke er navngitt enda.

Alan wake remastered er visstnok registrert i steam, så kanskje det dukker opp noe. Og det spekuleres i om et av Epic spillene kan være alan wake oppfølger. (Bare noe sladder jeg husker å ha lest et sted)

3 Likes
3 Likes

The future outlook remains unchanged. Remedy expects its revenue and operating profit to increase during 2021. Majority of the revenue and operating profit growth is expected to materialize during the second half- year period.

2 Likes

Smilegate West til Gamescom. Da blir det Crossfire da.

2 Likes

It’s coming boys.

3 Likes
3 Likes
1 Like

Alan wake remastered slippes imorgen. https://www.google.no/amp/s/comicbook.com/gaming/amp/news/alan-wake-remastered-review/

2 Likes

Q3:

1 Like
1 Like

Ingen hemmelighet. De ansatte en general manager tidligere i år som flyttet fra Australia til Stockholm. Samt ha staffet opp der i hele høst.

2 Likes

Release 10.02 CrossfireX Showcases New Gameplay Footage

Anbefales på det sterkeste.

2 Likes
2 Likes