En till som fått tag på spelet tidigt och är mycket nöjd.
En till som fått tag på spelet tidigt och är mycket nöjd.
Første review, 3.5/5. Det var skuffende
Gameplay får skryt, story not so much. Hadde ikke trodd det, fra et remedy spill
Derfor solgte ledelsen?
Tviler på at et indisk nettsted ringte de opp og sa de fikk 3.5/5 og så bestemte de seg for å selge
Nei men de vet jo hva de gir ut
De fleste utviklere lager jo et spill de selv mener er bra, vanskelig å vite hvordan publikums respons er.
Alle previews har jo vært strålende.
Er vel hellet sannsynlig at de selger fordi de vet forhåndstallene, om det er grunnen til salget.
Yep, det er derfor ledelsen selger rett før launch
Da tror jeg ikke man går ut å skryter av forhåndssalget? Setter seg selv i en rimelig dårlig posisjon med tanke på innside handel da.
“hey vi solget masse aksjer, fordi penger er kult, Men ingen fare… forhåndsalget er veldig bra!”
Hvor stor andel av aksjene sine solgte CEO ?
5% Og 4% på styremedlemet.
@Evilfreud men hvordan ser det ut om salget er ræva? CEO kommenterte at salget var bra og solgte to dager etterpå? Da er det vel retten neste stopp.
Har de foresten sagt noe om hvorfor de solgte ? Pusse opp bad ? betale skatt ? damer ?
Kan jo foresten nevne at Jørgen Larssson solgte en større andel (ca 20% ) av aksjene sine i Stillfront og man kan ikke akkurat være misfornøyd med utviklingen i det selskapet. Når det gjelder Control & forhåndsalg så betyr det ikke så sykt mye på kort sikt pga Epic…
Sånn var det med Funcom rundt TSW, de sa det gikk bra. Solgte. Og ble dømt.
Nå regner jeg ikke med det er like galt her, men det er jo ekstremt urovekkende. Derfor , selg 30%.
Ekstremt urovekkende at noen selger 5% av aksjene sine ?
Rett før de slipper nytt spill? som alle tror skal gjøre det bra?
Nei jeg klarer ikke å se hvorfor det skal være ekstremt urovekkende at noen selger 5% av aksjene sine.
Jeg er alltid skeptisk når en CEO selger, spesielt rett før et event som er viktig for aksjen.
Forskjell på skeptisk og ekstremt urovekkende
Finns många exempel på ledningspersoner som säljer aktier innan värdehöjande events. Man ska komma ihåg att de behåller 95% respektive 96% av sina aktier.