https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2019-gamescom-and-the-future-ray-tracing
Remedy’s Control though? In a word: wow.
https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2019-gamescom-and-the-future-ray-tracing
Remedy’s Control though? In a word: wow.
5% solgt vs 100% solgt utgjør jo en stor forskjell? Hadde han solgt 30%+, så hadde jeg også vært mye mer skeptisk. Hva gjør du hvis CEO, CFO eller styremedlemmer selger 5-10% i Funcom? Jeg hadde nok ikke solgt meg ut av den grunn.
I Funcom trakk jo Aas seg fra stillingen og startet nedsalget i det skjulte. Kom jo ingen meldinger på dette, og det er langt verre.
Jeg har i mitt stille sinn landet på at dette er et salg som er gjort i et marked med økt volum, og foran det som forhåpentligvis er en positiv trigger for å gjøre minimalt med negativ påvirkning på kursen. Å gå ut med positive signaler for forhåndssalg, og deretter selge unna 5%, vil torpedere de resterende 95% av verdiene de sitter igjen med i firmaet hvis det ikke er sant.
Jeg så litt på stream. Historiefortellingen er noe som ikke faller i smak hos meg, men som andre kanskje liker. Det blir så veldig overtydelig når hovedpersonen skal fortelle deg hva hun tenker, og hvordan hun oppfatter begivenheter, i stedet for at jeg som spiller kan tolke ting på egenhånd.
Men jeg ser på chat at mange syntes det er originalt og nyskapende og bra. Så smaken er forskjellig.
Kan tippe at dette vil gi litt sprikende anmeldelser ut fra rett og slett hvordan man liker at historier fortelles.
Noen som ser på streamen til mr Carnage som kan forteller hva hans innrykk er?
I am digging it, it’s cool man. Han liker kampene, grafikken,energisystemet, oppgraderingene, historiene og leser mye om lore som er spredt rundt. Very unique sier han.
Han ga altså 9.5/10, for de som ikke orker å se.
Men han er bekymret for litt manglende oppmerksomheten spillet fårog ber de som ser på om å spre det glade budskap slik at spillet får mer oppmerksomhet fordi spillet fortjener det mener han,
Top sellers innenfor PS4 og Xbox på Amazon. 5 og 7 plass idag.
176 reviews i UK nå (som er den som grafen er bygd på), samt 122 i US region.
Et forhåndstall rundt 300 (tallet tok jeg ut fra de større releasene i år, sammenlignet reviews med gamstat og tok gjennomsnittet.) og det er rundt 90k solgt pr nå.
Ser väldigt bra ut so far. Ska bli spännande att följa recensionerna ikväll.
Henrik Østerlund, styremedlem, kjøpte 5k aksjer på dippen før helgen.
Tror det var samme mann som kjøpte 5k midt under innside salget forrige uke også.
Sier som jeg alltid sier, selg 30%.
Så får du fet gevinst. Og skulle den stige videre har du 70% til å selge.
( og det uavhengig av innsidesalg).
Insiderköp, höga betyg på tidiga reviews och går uppåt på amazons topplista… och aktien sjunker… lol
Gevinst sikring, helt normalt. Enten må man sikre selv, eller være overbevist om at den skal mer opp.
Sjekk andre gaming aksjer med 1 launch i året som maks. Mye av det samme der. Opp i forkant, ned dagene mot lansering. MYE opp eller massivt ned etter launch.
Hadde jeg hatt tilgjengelig krutt skulle jeg virkelig dyttet inn litt her. Control er tilsynelatende knallbra og vil selge ditto bra.
Kommer ikke inn på selve reviewen enda, men google kan tydeligvis omveier
http://n-gamz.com/video-game-review/control-test-video-review-playstation-4-pro/
Med sin spillmotor som er i stand til imponerende samspill og ødeleggelse med settene, den spennende historien, dens spennende pistolkamper og unike atmosfære, signaliserer Control briljant Remedys tilbakevending til rampelyset etter et Quantum Break in halvtone, og installerer basene til en mulig stor franchise for studioet, til tross for noen vandrende fortellinger som kunne vært unngått uten å måtte samle en stor del av vedlagte dokumenter spredt i nivåene. En hellig “paranormal” défouloir for en tittel som vi anbefaler alle fans av mørke og rare verdener!
17,5/20
8/10
8/10
9/10
9/10
Tipper google rakk å crawle den før de skjulte den igjen.