Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Remedy Entertainment (REMEDY)

De gjorde ikke det med AW mener jeg, men var epic som publisher og de var vel ikke interessert når det ikke solgte sabla bra.
My bad det gjorde de jo på nyåret. Var bare så lenge etter launch at jeg hadde glemt det :sweat_smile:

For Remedy sin del nå er det fornuftig. Skaffer meg pr og mer salg. Pluss dette selger mye mye bedre enn AW2

1 Like

CCU peak på 34345 er litt svak hadde håpet på det dobbelte, men 20k+ spiller allerede nå så den blir nok slått i dag, men GTS på 2.plass er meget bra.
image

user reviews er meget bra også:
image

3 Likes

håper på høyere CCU i helgen. rating fra spillere er jo imponerende bra så langt!

1 Like

Ser kanskje ut som vi får høyere peak i dag?

1 Like

Jeg hadde egentlig tenkt å ta litt gevinst rundt launch. Men det frister å holde på aksjene her. Det ble kanskje ikke enorm CCU eller aller best listeplass. Men med såpass bra rating fra spillere på steam, metascore og playstation kommer dette spillet sikkert til å selge bra lenge og å få oppmerksomhet på games awards fremover :slight_smile:

Det virker også som om spillet selger bra i mange land og også i asia.

1 Like

Frykter egentlig vi ser en ok sell off idag.
PS listene har en veldig lagg og den kommer nok til å ligge høyt der noen dager til (Det må den!).
Steam har pusten gått litt ut enda. Regner med vi ser litt bedre plassering på GTS litt senere idag når USA markedet er på igjen, men alt i alt, føles det igjen som en standard Remedy/Finsk lansering. OK+ and thats it.

Dog mye bedre enn AW2 og Control, så de er på rett spor.

2 Likes

Jeg tror fremdeles på en lang hale her, fysiske disker er ikke ute ennå og mange vil nok plukke det opp på salg. 3. på Wishlist activity tyder å på det.

Peak CCU har bedret seg over helga.

3 Likes

https://store.steampowered.com/charts/topsellers/global/2026-9-22
Sterk 4 plass i lanseringsuken. Det er en plass høyere enn onimusha

1 Like