Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Resqunit AS

Noe spennende som kan komme ut av det?

Resqunit på Deadliest Catch | Resqunit AS (ntb.no)

1 Like

Er det noen av dere, som ikke benytter Nordnet, som har Resqunit-aksjene synlig inne på meglerkontoen?

Ikke synlig på dnb enda

Har DNB. Ingen ting ennå :roll_eyes:

Lurer på å flytte allt ifra DnB til Nordnet. Snakket med en i DnB som sa at dem kanskje dukket opp på Fredag(?)

Norges største bank. Helt på trynet spør du meg :rage:

Tipper det blir synligt innan öppning Fredag. Fredag morgon

Takk for svar alle :slight_smile: Jeg bruker Pareto gjennom mitt selskap, og har heller ikke aksjene synlig enda. Mulig det er noen forskjeller i interfacen til de ulike, men det er jo fort gjort å bli urolig når man må vente til fredag morgen… Dette er likevel ikke et stort problem, med mindre man planlegger å selge noen aksjer ved open :+1:

Jo, jeg synes det er det. Hva om man vil kjøpe ? Nordnet ? Jeg synes det er jæ… arrogant av de “store” bankene å behandle aksjonærer slik. Ingen vet jo (med sikkerhet) hvilken vei aksjen går ?

Du kommer ha tillgång till aktierna innan öppning. Men om det är 1min före eller 5 timmar före har väl ingen betydelse.
Helt vanligt vid de flesta IPOr i Sverige att de kommer inn på konto på morgonen.

Har DNB men ingen aksjer synlig, er vant med at DNB er sirup på omtrent alt av aksjer. Skal ikke selge en eneste aksje uansett så de kan ta seg god tid. Kansje kjøpe litt om det åpnes under 15.

3 Likes

Resqunit på Deadliest Catch | Resqunit AS (ntb.no)

Kan vi bruke et par minutter til å anerkjenne hvor stort dette er? Det vil altså vises helt tydelig på TV foran X antall millioner hvordan de tester ut Resqunit på tegnene til Sig, samt at de vil vise video fra når de går på børs (noen her inne som vil bi kjendis? :crazy_face: ). Folk kommer jo til å gå bananas for å kjøpe dette fra rundt om i verden når det går på lufta. Den som selger seg ut nå bør tenke seg meeeget godt om, for denne denne skal kunn en vei :rocket: (så fremt vi ikke plutselig ser noen store skandaler).

3 Likes
1 Like

Snakket med Custody DnB. Alle med Dnb må opprette konto utland. Forstod det slik at hvis en ikke har det forsinker det prosessen for alle.

DnB sa forøvrig at Mangold har visst om dette og burde gitt beskjed.

DnB litt teit system. Mangold dårlig info. Oppdater til utenlandsk konto hos DnB :grinning:

1 Like

Har erfart det samme. DnB er traust og firkantet. Hos nordnet var det på plass med engang.

2 Likes

Var igjennom den prosessen tidligere år hos DNB, tungrodd da, tungrodd nå. Vurderer å putte både denne og flere andre aksjer over til Nordnet men de skal vel være tungrodd på det også kjenner jeg dem rett. Ikke prioritert å være progressive der i gården.

Aksjene er nå synlig hos meg inne på Pareto.

1 Like

Da var mine på plass hos Nordnet også