Jeg vil tro det ble vurdert men prisingen av selskapet vil sannsynligvis bli vesentlig bedre på børsen for aksjonærene.
Anbefaler forøvrig denne filmen for å få et bedre innblikk i Resqunit. Personlig synes jeg satsningen under Global Ocean Data er det mest spennende.
Det er jeg enig i. Spørsmålet mitt var rettet mot behovet for å være på børs, samt om det var noen som kunne forsvare å sitte long i aksjen.
Jeg tror ikke det vil være fordelaktig å holde denne aksjen over tid men hører gjerne på de som skulle være uenig
Opplagt oppkjøpskandidat grunnet global ocean data. Smak & behag og det er det som er fint med børs, mye å velge i.
Det er åpenbart tilgangen på kapital og prising er langt bedre på børs. Vet du ikke dette, er jeg usikker på om du burde være i aksjemarkedet i første omgang.
Det er bare å begynne å lese seg opp
Jeg er enig i at det historisk sett vil være fordelaktig for aksjonærer dersom selskapet går på børs, det har jeg allerede uttalt. Det er dog ikke nødvendigvis fordelaktig for selskapet på sikt. Det er også typisk lettere å føre emisjoner for børsnoterte, men trenger de det? Hvor mye penger skal de hente?
Herseteknikkene kan du legge fra deg, jeg stiller helt berettigede spørsmål. Argumenter heller for det du tror på
Det må være takhøyde for å diskutere i dette forumet uten å måtte gå til angrep på noen! Diskuter saklig og respekter hverandres meninger, det er min mening!
Resqunit har forresten kommet opp i min Nordnet konto nå, foreløpig uten aksjebeholdning.
Slapp av gutter. Neste uke flyr vi.
Kan på kort sikt falle til rundt 4 men denne skal på sikt godt opp fra emi på 9.5. Kan skje allerede første uke på børs.
Om den detter til 4 må jo det være tidenes kjøpsmulighet
Hva er mcap på 4?
Ca. 40 mill
Første emi var vel rundt 3 kroner, kan aldri vite Hvor mange av de som trenger de pengene tilbake asap/fornøyd med profitt fra 4 og opp på dag 1. Som nevnt - mulig gode kjøpsmuligheter på dag 1.
Tja de har jo cash på 17 mill. Om jeg ikke husker feil, og de som ville ut har jo kunnet selge seg ut underveis…
Selges dette produktet lenger da?
Resqunit on Deadliest Catch
Products being tested on Sig Hansens big Alaskan crab pots
While fishing on Deadliest Catch season 18, Discovery’s hit series returning this spring, Sig Hansen and his crew are pilot testing the latest version of Resqunit’s products on the big Alaskan crab pots. Part of the upcoming season of the popular TV show is being filmed in Norway.
Det tok ikke lang tid. Gutten sin det Sig.
Sig er meget stor i Tyskland.
Tyskerne hater ikke norske aksjer - lover bra for oppgang.
Aksjene legges i en skuff…
Nå er vel disse aksjene malt i Svenske farger fra neste uke… tenker det er positivt, tror selskapet har hatt større oppmerksomhet hos sôta bror enn her på berget, det samarbeider jo med Svensk utstyrsselskap som ville ha monopol på Resqunit’s produkter.
Aksjonærmøte på torsdag