Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ripple (XRP)

Kjøper på Bittrex. Tror Ripple (XRP) er skyhøyrisiko å gå både long og short på nå, så jeg anbefaler kun daytrading. Verdt å merke seg at det til tider er ville forskjeller på prisen på Ripple på det forskjellige exchangene (se linken). Var opptil 30% tidligere i dag da rallyet sto på som verst. Også verdt å merke seg at selv inne på Bittrex er det til tider opptil 5-8% forskjell på XRP/USDT og XRP/BTC, så man må ha hodet med seg så man selger med mest mulig profitt.

Hei!
Hvor kan jeg kjøpe Ripple for å “sitte” på investeringen?

Jeg ga deg jo en ganske grei instruks i den andre tråden. Men om du ikke skjønte det ville jeg satt meg inn i krypto og exchanges før jeg investerte.

Han her tar opp noen av bekymringene jeg selv ser med krypto for tiden:

1 Like

Har sett på denne siden 0,2, men er nybegynner og fikk ikke ordnet konto før i denne uka. Kjøpte Ripple XRP på 0,80 i går kveld. Nå vaker den på ca 1,20.

Hvorfor rykker den nå?

Som nevnt så mange ganger før på dette forumet, så er det aldri feil å ta gevinst. Og i alle fall ikke i krypto!

Ett tips hvis du forsatt vil holde en del videre i XRP, er å selge 70 % av gevinsten nå. Da kan du sitte med de siste 30% så lenge du vil uten å miste nattesøvnen om den skulle falle tilbake
@RadivS

BOOM! (Åtte)

1 Like

Tjent litt på ripple i dag, Men ikke nok. Kjørte på med en giring på 100k Nok og dama dreiv å gnåla, så jeg lukka posisjonen med 8 dollar i gevinst. Sjekker nå og den har økt ca 50%. :anguished:

Edit: Dette er galskap. Rett før opprinnelig post går jeg inn igjen, opp nesten 12% på 30 min :joy:

4 Likes

Uff. Gikk fra 2600$ til 3150$

Noen som vet årsaken til at Ripple stiger så mye for tiden?

Jeg vet ikke hva som skjer med Ripple men etter en parabolic move får man et massivt fall. Det finnes ikke unntak. Se på BTC. Mener ikke å baisse Ripple (kan for lite om den), men ser bare på det tekniske og market cap og tenker den er for høy.

Det tenkte jeg også når jeg solgte på 1.9usd.
kjipt å våkne idag tidlig. menmen gevinst er gevinst.
Nå må bare bitcoin våkne…

Tror det jeg også, i tilegg er det snart leggetid i Korea så har satt en liten short :slight_smile:

Jeg sa det samme om BTC, men den bare fortsatte til 20k. Poenget mitt er at på et eller annet tidspunkt vil det korrigere når grafen er parabolic, men man kan selvfølgelig aldri vite når. Viktigste er å sikre gevinst ja :slight_smile:

Skulle selge da den var på 2.7 ish men det var helt sinnsyk trafikk inne på Binance så fikk ikke gjort noe som helst. Så ble med ned til 2 tall🤣

Og man kan ikke sette en salgsordre hvis det ikke er i BTC, og ettersom btc endrer seg hele tiden er det vanskelig å vite hvor man skal sette salg😫

Binance har en desktop klient. Kanskje hjelper: https://ftp.binance.com/pc_pack/Binance.exe

1 Like

Wow tusen takk for tips! Har slitt mye med performance når det står på!

Her er link til download siden hvor de også har iOS (beta) og Android apps.

https://www.binance.com/clientDownloads.html

1 Like
1 Like

Greit å være co-founder av Ripple.

Noen dom har erfaring med Toas Wallet som den heter? Wallet for Ripple for android, iOS osv… Har ført over fra den og til Bittrex… Men ingenting har skjedd siden i går. Har jeg driti på draget eller går det så lang tid? Ikke noe betydelig sum… Men irriterende