Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ripple (XRP)

https://finance.yahoo.com/m/d948c9ec-9d97-3df9-9f19-57defe58f051/ss_coinbase-dismisses-rumors-of.html

Hva tror godtfolket om å kjøpe XRP i dag?

Spørsmålet du må stille deg er om du tror ripple etter den gigantiske veksten kommer til å stige videre.

Problemet er vel ikke det, XRP er vel kanskje den mest anvendelige coinen som er der ute - den blir brukt av over 100 banker - problemet er bare at ingen andre bryr seg om slikt, men heller er bull på det som er av coins som koster 0,001$ og nedover. Men det er jo forsåvidt det markedet jeg har tjent en del på og, så skal ikke skrike for høyt :wink:

Jeg tror XRP vil være med i gamet hele veien, spørsmålet er bare om 2,32$ er en god pris å kjøpe seg inn på… Jeg tok et mini-lodd på 250 coins, så får vi se hva som skjer nå :slight_smile: hehe

Grei inngang nå? $1.80

Hadde vi vist det hadde vi alle levd på en sydhavsøy :wink:

1 Like

Har du kilder på at bankene faktisk bruker coinen og ikke bare protokollen?

DE bruker protokollen, ikke coins :wink:

1 Like

Er inne i XRP @ 2.75. Begynner å bli langt opp nå, så denne ble mer long enn planlagt…

Så hvilken verdi har XRP da?

Jeg googlet litt nå, og det eneste selskapet som har bekreftet at de skal bruke XRP, og ikke bare løsningene Ripple selger er et meksikansk selskap som heter Cuallix.

Det er jo et ekstremt godt spørsmål. Markedet mener tydeligvis at verdien er gigantisk. Fordi krypto.

1 Like

Hva skal du og andre privatpersoner bruke XRP til? Hva er bruksområdene?

Hvorfor må jeg som privatperson bruke den? Jeg vil heller at banker og selskaper med større transaksjoner skal benytte seg av den enn meg og deg!

1 Like

Men de benytter seg jo i hovedsak av teknologien bak, ikke selve coinen

1 Like

Sjekk denne :slight_smile:

1 Like

Nettopp. Derfor ser jeg ikke poenget med coinen og anser det som en lovlig kapitalistisk cryptoscam. :-p

2 Likes

Første boblen som sprekker?

Det har jeg ingen anelse om. Skulle ikke forundre meg om majoriteten av “eierne” ( de eier egentlig ingenting) tror at denne token har verdi.
Ripple som organisasjon ( og flere forøvrig) burde vel strengt talt utstedt aksjer i “bedriften” sin istedetfor å trykke opp verdiløst svada. Men folk skjønner det vel kanskje ikke før Samsung leverer brødristerne sine med ToastCoins.

Jeg er dessverre mer og mer enig med deg Hundal! Men jeg skal avvente med å avskjære de fullstendig…

Sålenge det handles for store volum i XRP så kan man trade den. Men jeg legger meg ikke om kvelden med en posisjon for å si det slik. Jeg tror denne vil krakke brutalt når det først skjer.

Jeg vil alikevel holde et øye med den for å gå short.