…bubble?
Det hjalp godt på kursen, hoppet fra 1.7 til 2.2 (RT) på bitfinex nå…
Jeg solgte meg ut på 2,62
Helt sinnsykt at denne enda er på tredjeplass målt i mcap!! Fatter det ikke…
Mcap styrer de jo som de vil
Ripple er ikke en kryptovaluta siden den ikke er desentralisert.
Hva tenker folk om XRP nå?
Jeg syns det ser litt lyser ut nå med tanke på rettsaken og mulig en ny “altcoin season”.
Etter det jeg har forstått så har XRP en større bruksverdi en de fleste andre «coins» der ute med raskere transaksjonhastighet og mye samarbeid med diverse bedrifter og organisasjoner.
Tar jeg helt feil eller burde vi alle sleppe alt det de holder å løpe og kjøpe med begge hendene?
Rettsaken går jo sin gang, ingenting nytt, positivt eller negativt fra den. Kommer garantert ny alt season. Og da kan jo ripple også gå litt.
Ja den videoen ga jo mening.
Moro å se utviklingen her. Gikk mot alle mine planer i februar med å kjøpe meg inn i litt krypto, og XRP var den jeg kjøpte nest mest av. Ser ut til å gi litt avkastning ihvertfall enn så lenge. Riktig nok veldig lite beløp, men på sikt så vet vi at små beløp i kryptoverden fort kan bli store. Satser på at utviklingen fortsetter videre nå som de gode nyhetene begynner å falle på plass.
Tror på minst 5x fra her!
Det å fisle med aksjer nå blir nesten latterlig.
Det er krypto som er tingen nå som Altcoin-season er i gang.
5x fra nå er etter min forståelse helt innenfor.
Satser selv på at verdien blir to sifferet.
Dette blir spennende.
Har prøvd å snakke med bror og venner men de sier at de ikke er interessert i den slags. De går glipp av muligheten til å bli finansielt uavhengige. Synes det er leit egentlig, og det som er ekstra synd er at om man selv blir det så kan noen bli så misunnelige at det distanserer vennskap… vel vel!