Det er vel en stund opp og frem før dette kan bli en realitet? Er jo stort potensiale selvsagt med det XRP bringer med seg, men det vil nok ta tid før dette blir brukt i storskala vil jeg tro.
Plasserte en god gevinst fra Ethereum i Ripple da den ble hausset opp for et par måneder siden. Tenkte at om bare jeg kom meg ut før de andre “idiotene”, så kunne jeg sikre gevinst.
Endte med å tape over halvparten av innsatsen…
Håpet i det lengste (/korteste…) At noe skulle skje med kursen, men den forble lav, så jeg flyttet midlene over i Bitcoin. Klarte heldigvis å hente inn alt det tapte inntil denne uken, og burde vært fornøyd med det. Men så oppdaget jeg jo hvor himmelhøyt Ripple har beveget seg siden jeg stiftet bekjentskap sist. Og jeg flyttet på ny midlene over i XRP.
Så falt kursen på ny…
Denne coinen er visst ikke for meg
Jeg solgte meg ut i januar selv, hadde denne med en stund fra ifjor fram til rettsaken startet, tjente en liten slant som jeg reinvesterte i en annen token. Ser i etterkant at jeg kanskje burde ha beholdt den men men. Men har egentlig ikke så mye troa på Ripple i det lange løp sammenlignet med andre nyere blockchains som var og en av grunnene til at jeg solgt meg ut .
Hva er det Ripple kan by på teknologimessig enn andre L1 blockchains der ute som gjør det Ripple gjør og bedre, som som byr på ZK proofs blant annet. Ripple har en advantage i og med at den har vært med en stund, men vi får se på det i det lange løp. Godt mulig den den lever i beste hold fram i tida, men på lang sikt så tror jeg nok at Ripple enten forsvinner eller at den konsoliderer med en annen token.
Dersom Ripple skulle gjøre et move ala det Kin token gjorde og bytte ut underliggende ledger slik at de blir en L2 blockchain, og fortsatt har sine avtaler så tenker jeg at caset er helt annet.
Det er en særdeles vanskelig øvelse å trade fra coin til coin.
He he har en kompis som sendte meg en screenshot fra e24 igår der det snakkes om Coinbase sin IPO, samt noe annet vedrørende BTC. Og at det var tegn på at jeg burde ta ut all gevinst nå, så nevnte jeg at for det første så var jeg ikke investert i BTC og for de andre så er e24 det siste stedet jeg går for å hente info om Krypto markedet. At e24 har en artikkel om Krypto er tegn på FOMO sure men de kan knapt noe om Krypto der og er ei heller investert i det som omtales der.
Prøvde å forklare en del og få ham til å forstå at blockchains var kommet for å bli, og det er teknologien som kommer og til å bli brukt av de finansielle institusjoner framover men han var ikke overbevist. Samt alt ble sammenlignet med standard modellen til FIAT og pengesystemet vi har idag. Og prøvde å forklare at det ikke helt kan sammenlignes når det kommer til Staking og DeFi, det er ikke mennesker inne i bildet som sørger for at folk for utbetalt eller ei det styres av smart kontrakter osv. han lurte veldig på garantiene osv. (forsåvidt hadde han litt rett her, det er alltids en risk).
Uansett kjenner meg igjen i det du sier der @VargVemund, men par andre venner hørte meg på når det gjaldt VET, og 3-4x investeringen sin nå fortere enn om det hadde hatt det i aksjer.
Noen er med og andre ikke, men tenker og at man må kunne ha diskusjon med de som er uenige og hvis de ikke vil overbevises eller t noen risk så er det opp til dem. Så vil tiden vise hvem som har rett eller ei…
Jeg tenker ikke på xrp men krypto generelt…! Jeg ville ikke gått inn med friske penger nå, ikke mye akkurat nå i hvert fall, men hadde man gjort det for et halvt eller ett år siden kunne det finansielle livet sett veldig anderledes ut for mange. Selv tapte jeg såpass mye i forrige bearmarket at jeg bare ca er tilbake der jeg var, men jeg tror fint jeg kan ha 3x det eller mer etter denne bull-perioden. Jeg våger ikke å si mer, dessuten planlegger jeg å nedbetale en del lån så kan hende jeg trekker ut en god slump alt for tidlig.
Når det gjelder xrp har den en ganske heftig nettverkseffekt, så vidt jeg har forstått er det en del ringrever fra finansbransjen med, som har personlige nettverk med banker osv.
Derfor har jeg også tenkt at de finansielle lange fingrene rekker et stykke inn i rettsystemene og media i tillegg, så for meg var det en gamble på at de ville komme helskinnet ut (fortsatt ikke helskinnet men jeg tenker det kommer)!
Mcap er høy, men tror den fortsatt har en del å gå, teknisk anslyse er en hovedårsak, før markedet skjønner at det er for høyt priset.
Varg er det noen som kan spå et estimat på hvor høyt den(xrp) kan gå i 21/22? Nå har den og resten rast kraftig de siste dagene?? hvorfor? Dollar kurs? (fersk i detta gamet)
Takker for svar
Har du sett hvor mye den har gått opp siste 6 måneder?
Tror folk har blitt for godt vant med de sinnsyke oppgangene, korreksjoner må til
Du er nok inne på noe
Hallo prøver og lese meg opp så godt så mulig og ja så den hadde gått over alle vidder! Kjøpte meg en bønsj på 9.87 og så spratt den opp i nesten 20 og da telte jeg jo kroner og øre men dere som har noen år på baken i detta, hva tror dere utfra hva dere henter ut av opplysninger?
Selv er jeg ikke inn pga rettssaken, men har tatt noen raske trades
Skal jeg spå tipper jeg over 10kr i løpet av bullmarkedet. Basert på tidligere kurs i forhold til BTC men også dollar. XRP har ikke engang nådd all time high i forhold til dollar. Gjør den ikke det blir jeg veldig overrasket…! Og når den gjør det kan den stige raskt.
Er på mobil og trader ikke denne aktivt, har en posisjon fordi jeg tror rettsaken fører til bot eller forlig eller seier for xrp, da listes den igjen på Coinbase osv som selvsagt er veldig positivt.
Etter min mening er markedene veldig manipulerte og XRP er trolig av de beste i klassen siden de er bankfolk.
Er etter min mening lurt å spre bets, og selv om jeg ikke er spesielt glad i XRP så er det en av de større posisjonene mine faktisk.
Du mener 10dollar(ikke 10kr) i løpet av dette bullmarkedet? Typ 80+kr ?
Et par jeg følger som mener det er en god mulighet for xrp 10dollar, og jeg solgte selv noen tusen coins ca 1 uke før rally
Takker for info vet du noe mer om rettssaken?
Ja endret nå
Nei vet ikke men mener jeg leste noe om Coinbase flytte mye xrp nettopp, om de åpner for handel igjen er det også bull vil jeg tro…!
Her er en artikkel som sier litt.
Jeg er temmelig sikker på at SEC ikke vinner, spesielt kommentaren om at ny SEC-sjef har uttalt seg positivt om Bitcoin.
Personlig tror jeg det er spill for galleriet og at enden blir at XRP er livlig, og at det skaper presedens for mer krypto.
Men det skal sies at jeg er hvernevasket til å ha veldig tro på krypto som konsept, så ta det jeg skriver med en klype salt…!