Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 2 1

Blir ikke overrasket om rubelen faller 50-90% I morgen

Også faller moskva børsen 50% I tillegg

1 Like

Jeg tror virkelig ikke det ville kommet fram på den måten om det var klarert. Har du sett det?

Dette måtte jo Jens mene noe om også!

Denne kom akkurat nå

1 Like

Til sammenligning:

Ekstremt kraftig eksplosjon!

3 Likes

Jeg må bare si at utviklingen av situasjonen minner om to tankbiler som kjører mot hverandre i stor fart og ingen vil vike, og det skremmer meg. Nå hevdes det også at russerne tar i bruk termobariske bomber, og det vil jo kunne ha en ganske dramatisk effekt.

7 Likes

Ammunisjonslager, visstnok.

Er ikke småtteri de bomber med.

1 Like


(Trykk på linken for skjermbilder. Skremmende lesning for å si det mildt)
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10159778468430185&id=720845184

3 Likes
7 Likes

Hvis noen tvilte på at Putin er styrt av imperialistisk stormannsgalskap

1 Like

Og folk tror fortsatt at Putin er presset til å gjøre dette av “sikkerhetsmessige hensyn”

9 Likes

Overraskende god norsk for å ha hvert igjennom Google translate fra Russisk, teksten var såpass pompøs att den ser legitim ut, men litt skeptisk til så fullstendige og sammenhengende setninger. :thinking:

2 Likes

Det ser legit ut:


men er ria.ru en offisiell nettside?

4 Likes

Foranledningen

3 Likes

Det ser helt bort i natta ut. Og reelt ut.

Mobiliser.

NÅ!

4 Likes

Jævlig stygt. Formuleringer som “det ukrainske spørsmålet” er selvfølgelig ikke tilfeldig valgt, men whistleblowing til de verste fascistiske/nazistiske understrømningene som også fins i Vesten.

4 Likes

Har vanligvis svart belte i å skyve bekymringer under teppet. Men dette er armageddon-varianten av ABB sitt lekkede manifest. Til å bli vettskremt av…

3 Likes

Ja. RIA Novosti - Wikipedia

1 Like

Heil Putler

Får Putin en deal om krim med Ukraina, så har han fått noe. Uten krim har han tapt hardt. Han gikk opp 20% i approval rating når han tok krim.

2 Likes