Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 2 1

Ganske oppsiktsvekkende dette her eller?

2 Likes

Det har ikke vært en eksplosjon i eksporten, men det har vært en eksplosjon i strømprisen fordi norske strømforbrukere nå må konkurrere med tyske strømforbrukere om strømmen.

Strømmen går til highest bidder, og det er ikke norske strømforbrukere som byr, men norske nettselskaper som stort sett kan sende regningen videre til norske strømforbrukere.

“Oslo” blir nå bare kjipere og kjipere sted å bo… :sweat_smile:

2 Likes

Har aldri sett på Russell Brand tidligere, men han ser ut til å være hel ved.

Og den siste videoen hans er svært interessant:

1 Like

image

…“Gi den stakkars gamle mannen sin parkeringsplass!” :sweat_smile:

Hva mener de egentlig, ta betalt for privat parkering ved arbeidsplass? Om jeg parkerer der, som arbeidende, så er det vel ikke privat?:man_shrugging:

Arbeidsplassen må ta betalt for å la ansatte parkere på deres private eiendom er slik jeg forsto det.

2 Likes

privat sektor,bedrifter som eier egne parkeringsplasser :policeman: :oncoming_police_car:

5 klassingene skal undervises at man kan velge om man vil være gutt jente eller hen. Og de velger hva de ønsker bli kalt. En lærer ble sagt opp fordi hun nektet å kalle en 7 åring for hen på en ganske syk skole.

De nye lærebøkene er proppfull av rein lgbt propaganda som ikke har noe for i fakta som for eks biologi og kjønn. De læres også opp at de kan velge rett som det er hva slags legning de ønsker.

Jeg er konservativ og mitt syn deretter. Spesielt når det virker som voksnes behov for aksept av sine seksuelle preferanser skal påtvinges barns allerede svært usikre identitet. Jeg mener det er fullstendig sinnsykt. Er organisert hjernevasking og ødeleggelse av barn og unge. De lures inn i lgbt verden der all seksuell omgang er ikke bare akseptert med oppfordres til.

10 Likes

Det jeg tenker oppi all propagandaen, er at ungene blir groomet til å gjøre ting de ellers ikke ville gjort, og at en hel del av forkjemperene gleder seg til å kunne velge og vrake i ofre…

1 Like

Genial fyr med hjartet på rette staden.

Edit: men det skal sies at jeg er skeptisk til kildene hans denne gangen.

Jeg støtter at vi fjerner dette tullete kunstige skillet mellom mann og kvinne. La alle være hvem de vil, kalles hva de vil, og la oss få fjernet disse tullete gammeldagse kvinnefiendlige ordningene som kjønnsstatistikk, kvotering, kvinnesport, osv. I den moderne feminismens navn så mener jeg at vi alle er mennesker, og videre klassifisering er unødvendig.

Det er for øvrig null problem å bruke 3. person intetkjønn om alle. “Jeg møtte en person på veien om natta, den hevet øynene og møtte blikket mitt, skulte ned på meg. Det lurte noe skummelt i dens blikk. Jeg fikk angst. Og 6 måneder vant jeg rettssaken hvor jeg hevdet meg trakassert, og at den hensynsløse blikkbruken utløste PTSD hos meg.” Det blir fantastisk litteratur av slikt, og tross alt - når du møter en fremmed, så aner du ikke hva de identifiserer seg som, så det vil være hensynsløst å bruke personlige pronomen av typen han/hun/hen overhodet.

Det er også ett unødvendig krav at alle skal gå rundt og huske hvilket personlig pronomen du foretrekker denne uka. La oss bare kutte ut den typen ordbruk totalt i stedet.

4 Likes

Kan det være djevelens verk?

Før og etter bilde av den tidligere special forces soldaten som på heroisk vis banka et kvinnfolk.

1 Like

Ufc blir vel saksøkt for millioner om de nekter. Syke syke verden.

Så du kampen?

Da skal man jaggu være interessert i UFC !

Tenker bare siden han framstilte det på den måten. Eller er det bare overreaksjoner basert på luft/rykter igjen fra “krenka på andres vegne” gjengen? Tipper en dame i UFC hadde blitt ganske irritert over at folk kalte henne “stakkars dame” i en kamp hun har valgt å ta?

1 Like