Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 4

Russerne kommer til å gjemme seg bak Amnesty rapporten, og kan terror bombe i vei ved å vise til rapporten.
Er et uttrykk som sier at i krig og kjærlighet er alt lov, i dette tilfellet så elsker Ukrainerne landet sitt og det er Ukraina som er under angrep ikke russerne! Når en sloss med ryggen mot veggen for sin eksistens da er det ganske formildende å sloss “litt dirty” for å si det mildt. Det er i mitt hode den angripende part som er den hovedskyldig i og med at det er de som angriper, og det uten å deklarere krig!

9 Likes

Slo meg imorges at den rapporten kom ganske beleielig for russerene, rett etter at de slakta 50 krigsfanger.

7 Likes

UKR rapporterer om 9 nye russiske fly som ble tatt ut.

Vi kan jo anta det tallet kan stige litt :wink:

8 Likes

Ikke superrelevant men fant denne.

Viser litt hvor sliten Tocha-U er . Virker som UKR i større grad bruker opp det arsenalet nå som de har M31 og HIMARS.

3 Likes

Trollene jobber hardt om dagen

2 Likes

Bekrefter jo bare hvor alvorlig angrepet igår var for russerene.

Alltid smoke and mirror når det skjer svært kjipe ting for russerene.

Lurer på hvor mange fly og piloter russerene mistet igår.

3 Likes

Begynte å lese tweeten. Desto lenger ned man kom desto mer skinte det igjennom pro-russland :joy:

6 Likes

Får håpe at putin blir styrtet før han kommer inn på disse tanker. Det må være noe fundamentalt galt med russerne ,som godtar en slik råtten morder krig mot deres broder folk ? Samtidig som russerne har ca 70 Tusen døde soldater ,og sikkert 150 tusen skadde .

1 Like

Ingen i Russland får si hva de mener. Gjør de det blir de meldt inn av sin beste venn/familie. Vanskelig å samles mot et slikt system.

Ånei vi starta en krig og nå kan vi ikke feriere lenger på det okkuperte landet :confused:

3 Likes

Er det tweeten hvor oversettelsen sier noe helt annet enn det ukrainske? Uti det kommer det fram noe pop sanger osv?

1 Like

Forklarer hvorfor det var synkron eksplosjon. Uansett rykter.

1 Like

Skulle bare tatt ut en rekke sånn flyplasser på en natt. Fantastisk…

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Tydelig at dette kan ha vært dyrt for russerene. jeg gleder meg til maxar sine bilder kommer.

10 Likes
10 Likes

bilde

13 Likes

Når kan man forvente at de kommer?

De må kjøpes fra Maxar, Planet, Blacksky eller Satellogic. Det er ikke gratis.

I dag er det kvartalstall for BKSY :slight_smile:

1 Like

Edit: Bare rykter. Får se om det kommer noe mer håndfast.