Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 4

Yermakov’s remarks follow a clarification from the Kremlin that Moscow will only use nuclear weapons based on its official doctrine – meaning, in self-defense from weapons of mass destruction, or where its survival was threatened by conventional means.

1 Like

Hmm… nesten så jeg blir mer bekymret når de understreker dette :thinking:

2 Likes

Ingenting er sikkert før Kreml benekter det?

… . Dette var ikke en benektelse da.

1 Like

Jojo, men gjerne litt eldre enn 28👍

1 Like

Du foretrekker kanskje en av de seks fra Frp som måtte gå? Uten juristbakgrunn…

7 Likes

Kjønn har ingenting å si, men ble helt sjokkert over uttalelsene.

Skal ikke begi meg ut på en dyp diskusjon om det, men mener hun bærer preg av å være for ung for en såpass tung stilling, da spesielt på beredskapsdelen av stillingen.

Når det er sagt er hu enormt dyktig iforhold til alderen sin. Derfor jeg ikke skjønner hvorfor de ikke kunne ventet noen år med å ta hu inn som minister.

3 Likes

Nei, da velger jeg heller Mehl🙂

1 Like

Enormt dyktig ? Jeg synes hun virker veldig lite fri i rollen, eneste hun klarer er å si selvfølgeligheter. I kveld rotet hun seg helt bort
Det er skammelig at de ikke har stengt havner for russiske skip for lenge siden og hun er øverste ansvarlig. Hun sa da skal revurdere det hvis de oppdager forhold ! Hva med å være føre var, gangster styret der borte kan man ikke stole på

6 Likes

Kanskje intervjuer og debatter ikke er hennes sterkeste side…:slightly_smiling_face:

Jeg hadde ikke påtatt meg den rollen iallefall😬

Huffameg:

Heej Norge

Iran sagde, at det ikke anerkender de såkaldte “folkeafstemninger” organiseret af #Rusland i de midlertidigt besatte områder i #Ukraine.

Nok et nederlag til Putler :slight_smile:

Dansken

8 Likes

Haaj Norge

Russerne løbes over ende i Kerhson nu !!

Dansken

8 Likes

Angela Merkel-syndromet synes å ha vært mer utbredt i Norge enn noe annet sted. Vi rett og slett tapetserer pallen med vår godtroenhet, naivitet og blåøydhet.

I 2012 inviterte vi russiske Rosneft inn i den topphemmelige fjellhallen med alle våre data om bunnforhold i våre omåder. Merkels ønske om en grei og rimelig gassavtale med Russland blir jo helt adekvat i forhold.

9 Likes

Tror dessverre du er inne på noe der når det gjelder vår naivitet.

3 Likes

Oppslagsbildet i denne saken er strålende, sier mer enn noe annet hvordan det går for russerne. Russerne sliter på flere fronter. Derfor nærmer det seg panikk i sør.

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Om russerne har startet med og tenke på tapte liv,burde de også klare og komme fram til at ved og trekke seg helt ut av Ukraina, vil det ta slutt.

Er vel ikke annet og si at det er synd på uskyldige russere også, som blir sendt rett i døden, uten utstyr uten betaling…forjævlig.
Tross alt mennesker dette også🤷

13 Likes

Dette må da være informasjon som også når frem til Putin, eller? Og hvordan skal han kunne forklare for sitt folk at, ooops, det ser visst ikke ut til at Russland blir større likevel.