Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 4

Er vel overlapp av tidligere melding ,men en ny pakke med våpen i fra USA er snart klar. Ukraina har nå 20 HIMARS og får 18 til.

3 Likes

Når Iran leverer så kommer Israelerne også på banen :+1:

11 Likes

En del nye som offentlig velger side nå. Mangler bare at Kina velger, for å høste litt vestlig goodwill.

Tror ikke Putin har så veldig høy valuta hos noen. De som kan tjene på billig olje ser vel risikoen for sanksjoner og lite goodwill om Kreml faller.

4 Likes

Tragisk

Altså det gjør meg så inn i helvete forbanna når jeg ser slikt jævelskap :face_with_symbols_over_mouth:

8 Likes

Forhåpentligvis skal gutta i den videoen snart til frontlinjene, da får de sin straff.

6 Likes

Og uansett, så kommer nok frontlinjene snart til dem alle…

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Forstår ikke helt hvordan Hviterussland kan delta i en offansiv sørover mot Kyiv.

De har ikke så mye utstyr og det virker i stor grad å sendes til andre fronter.

Med mindre Putin planlegger Zergrush med menn… men det funker jo dårlig.
For å sette det i perspektiv. Hviterussland brukte kun 6 milliarder NOK på militæret sitt i 2020.
Men de har tilsynelatende mye utstyr.
2018 the listing had been removed, and the only MBTs listed were 527 T-72 as well as 5 T-72B3.

4 Likes

Tipper det ikke er planen at soldater fra Belarus skal over grensen, de prøver nok bare å bygge opp en kredibel trussel om det så ukraina må holde reserver langs grensen.

Kunne fort blitt borgerkrigstilstander i Belarus tror mange

1 Like

For en gangs skyld en video som får en i godt humør

19 Likes
4 Likes

Hviterusserne driller. Dette er noe av det rareste jeg har sett fra denne krigen.

4 Likes

Det ser ut som om de i front trener på noen karatemønstre (kata).

1 Like

De skal jo kjempe med bare hender ? … eller får Belarus troppene litt våpen

2 Likes

Andrew har bra take på mye.

4 Likes

Kung Fu :grin:

1 Like

Mobilserte sendes mot Kherson fronten. Kontraktsoldater sendes til Krim.
Noen påstår kontraktsoldatene skal hjem. Andre påstår de skal etablere forsvar mens de mobiliserte skal males istykke i kherson.

4 Likes

image

2 Likes

Har ingen koll så frågar er experter. Himras vad är bra och vad är grejen med systemet ?
Edit Himars