Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 5

Dette tror jeg ikke stemmer,USA har bra etterretning og de hadde garantert satt foten ned om bare 30% kom fram. Dessuten hadde Ukraina hatt så god framgang i krigen om så lite våpen kom fram.

4 Likes

Selvsagt er det bullshit. Som alt annet fra Steigan.no.

17 Likes

shees, brorparten av det som er levert er 80talls og i praksis NATO obsolete. I senere tid er det sendt nyere systemer, inkludert det jeg trodde du skulle kicke på NASAMS.
M270 er vel fra 80 tallet, og jeg ser du lenker mye UK hardware her, som får meg til å stusse litt… det er noen andre og som liker å henge ut anglosaksere… og nazister, og satanister…

Jeg tok deg ikke seriøst siden du linket steigan

5 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

må innrømme at jeg ikke er oppdatert på russisk propaganda.
#russiaisaterrorisstate #Pedoputin #RussiaIsLosing

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Bare så det er sagt, jeg vet ikke om det gjør at krigens slutt er lengre unna. Store tap nå og strategiske tap kan gjøre at folk i Russland ser krigen som umulig å vinne. Da er det vanskelig å fortsette. Tross alt driver putin å putter våpen i hånden på vanlige folk, ikke bare på sine sterkeste støttespillere.

2 Likes

Nå ble det tydeligvis litt svett i kreml!

6 Likes

Ikke bare sparket muligens, men mye rykter om det stemmer eller ikke, noen ymter frampå om att det er Kadyrov som står bak til og med. :thinking:

16 Likes

Dette er det dobbelte av en av de beste dagene. Hva har skjedd her?

52 APC-er er rimelig ekstremt. Ser ut som et stort russisk angrep er knust?

5 Likes

Naar de benytter kriminelle som soldater, saa vil det koste mer enn hvis de ble vaerende i fengsel.
Putin trodde kanskje han skulle faa god hjelp av dissse kriminelle og samtidig bli kvitt dem har gjort en ny tabbe

Helt sinsyke tall. 950 soldater. Lurer på hvilke hendelser som ligger bak.

5 Likes

Iris-T og NASAMS er state of the art. Ellers er veldig mye av det som sendes eldre ting. Ammoen som norge sender til geparden er også nyprodusert.

Samt at mye granater som er sendt også er ganske nye.

6 Likes

Prøver å finne info rundt de sinsyk høye russiske tallene.

Eneste sålangt er at 300stk skal ha blitt tatt ut i Maiorsk i donesk mens de gjorde klar til et angrep.

Håper sånne tap forsetter. Sånn at krigen kan avsluttes.

7 Likes
1 Like

PST får mye å gjøre fremover.

9 Likes

Går hardt for seg i retretten. Ser ikke ut som de blir truffet heller

6 Likes
3 Likes