Hvordan skulle det splitte samholdet ?
NÄ er det vel en mulighet for at det er UKR som stÄr bak.
Det er vel de som har mest Ä tjene pÄ at NATO involverer seg.
NĂ„ blir jeg vel peppra med russeflagg men âŠbare en tanke.
Glem det. Moralsk fÄr jeg det ikke til Ä stemme. Og risikoen er for stor, de ville da miste stÞtte fra nato og det tror jeg ikke de vil risikere
Det slÄr deg overhodet ikke hva konsekvensene ville blitt for Ukraina dersom det hadde blitt avslÞrt? Fascinerende hvordan enkelte griper enhver mulighet til Ä lÞpe Putins Êrend.
Nei det kan du si men jeg ser at de har stanset flyten av olje i ledningen som gĂ„r gjennom Ukr til Ungarn i dag .Med 7 mill uten strĂžm er situasjonen noksĂ„ desperat sĂ„âŠ
Har du noen fĂžlelse av at Ukraina er veldig trege med Ă„ lĂŠre seg ny teknologi?
Har tenkt tanken at siden det er 2 missiler/raketter som omtales, at det kan jo vÊre en ukrainsk SAM som er skutt opp for Ä ta ned et russisk missil og at begge er havnet pÄ utur.
FÄr bare vente og se hva som skjer, er det russisk sÄ regner jeg med det skjer en konkret og tydelig handling som takk for sist.
Merker at kremlin jobber pÄ hÞygir ikveld. Alle kontoer som later som de er nÞytrale sprer ulike varianter av «sanheten».
Men det er jo en kjent taktikk. Spre sÄ mange lÞgner at ingen vet hva de skal tro pÄ.
Putin og russland har jeg svÊrt lite til overs for sÄ det kan du spare deg.Men UKR er jo ikke dumme har det vist seg sÄ.De kan vel skylde pÄ at en offiser har handlet pÄ egenhÄnd eller noe sÄnn hvis det ble avslÞrt.
Du har ikke tenkt pÄ at det behÞves strÞm for Ä drifte en rÞrledning?
Har raketer som ska ta ner missiler samma sprÀngkraft som missiler? Kan vÀl inte tro det.
Og det er nettopp det Ukraina sier har skjedd:
Hva skjer ved artikkel 4?
Ingen aning
Krever en putinist for Ä lansere teorier pÄ sÄ ekstremt spekulativt grunnlag. Tror du pÄ dette selv? At noe sÄnt vil fungere i den virkelige verden?
Artikkel 4= diskuter trusselâŠ
Artikkel 5= angrip trusselenâŠ
Artikkel 4
Partene vil rÄdslÄ med hverandre nÄr som helst en av dem mener at noen parts territoriale ukrenkelighet, politiske uavhengighet eller sikkerhet er truet.
Her var det livâŠ
En som mener det er Ukraina som har tabbet seg ut. Jeg aner ikke.
Edit. Kanskje dumt Ă„ poste slike spekulasjoner. Noen kommenterer at twitreren kan sine saker men at bildene sannsynligvis ikke er fra det reelle Ă„stedet.