Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 6

Tror du fabrikker, arbeidere fungerer som oppblåsbare hoppeslott?

2 Likes

For et skue vi er vitne til nå, dette går inn i historie bøkene, håper dette endelig setter en stopper for invasjonen av Ukraina!

6 Likes

Han utelukker ikke mobilisering, men utstyret blitt hovedsakelig joggesko og AK47.

Synes ikke ting ser så hot ut for Putin sitt regime. Sjansen for at det går til helvete er stor. Få steder der kan stikke av uten å ende opp i Haag.

4 Likes

Full fart fremover!

2 Likes

Tror dette er en av de beste nyhetene i dag. Uten forsyninger, så må russerne bare stikke fra Ukraina.

6 Likes

Helt uforståelig for meg at noen tror putin kan ro dette i land og mobilisere. Få orden i rekkene, samle folket, fortsette krigen… glem det. Pandoras boks er åpnet

15 Likes

Med denne farten bør wagner nå Moskva om 3-4 timer.

Ut å jobbe i hagen, så blir det action ikveld.

11 Likes

Morsomhet fra Visegrád.

11 Likes
3 Likes

Verdt å lese hele tråden

5 Likes

Tviler på at Putler lever særlig lenge. Stille fra Medvedev og Lavrov i dag. Prøver de å drikke seg ihjel? :rofl:

4 Likes

1 Like

Ubekreftet, men likevel interessant. Kan også bare være familie :man_shrugging:

Sikkert bare en ferietur på disse, er jo sikkert fint i St Petersburg😁

3 Likes

Enten ryker wagnerittene, eller så ryker forholdet til Putler-regimet.

Uansett resultat, så blir resultatet dårlig for russland. Og de afrikanske regimene.

Wagner antiluftskyts skyter mot russiske helikoptre…

Problemet når du sender vekk familie osv er at de som skal sloss for deg ser det og tenker “jaha, står det så ille til? Jeg tror jeg dessverre måtte hjem, doen var begynt å renne”.

Video som er verdt å se. Morsomt format, seriøs gjennomgang av temaet.

2 Likes
1 Like

Det her er teater. Wagner har tanks. Hvis de skal forsvare seg, så må de grave seg ned. Inntil man ser det, så kan man egentlig anta at styrkene her enten vil stikke eller overgi seg eller joine Wagner.

5 Likes

Erdogan sier han støtter russisk-lederskap, skriver Reuters

Tyrkias president Recep Erdogan har lørdag snakket med Russlands president Vladimir Putin og gitt uttrykk for at han støtter det russiske lederskapet.

Det skriver Reuters som viser til det russiske nyhetsbyrået Ifax.

:rofl: :smiling_imp: :fire:

2 Likes