Beste du har i bringe til gards?
Noe sier meg at du heller ikke betaler for abonnement på Aftenposten.

Fra kortversionen som ikke ligger bak betalingsmur.
Edit : ser at hele artikkelen er åpen.
Det går at lese artikeln uten å betala, men man må manipulere kildekoden.
Fra artikeln:
Klokken var 08.31 norsk tid da Støre ankom møtet med Zelenskyj i Mariinskyjpalasset i Kyiv.
Beskjeden fra SMK til pressen var klar:
Bilder og informasjon fra møtet skulle av hensyn til sikkerheten til de involverte ikke publiseres før det var gitt klarsignal til dette.
Sperrefristen ble satt til klokken 12 mandag formiddag, norsk tid.
Mandag morgen, 25 minutter etter at Støre hilste på Zelenskyj, publiserte imidlertid SMK selv bilder av statslederne utenfor palasset på SMKs Flickr-konto.
Bildene ble fjernet fra Flickr klokken 10.35 mandag norsk tid. Da hadde de ligget åpent ute på internett i over halvannen time.
Jeg må logge inn eller manipulere kildekoden. Jeg gjør det seinere. Mulig artikeln er åpen om man sitter på mobil eller noe. Men her er den ikke det.
Takk! Det er dette jeg ikke klarer å tolke som “real time”.
Tviler på at det endrer fakta.
Fakta er at noen avslørte hvor zelensky og støre opphold seg. Som er rimelig krise.
Real time?
Herregud du var kranglete da! Det vesentlige var jo at det ble avslørt hvor de var og at det var en voldsom sikkerhetsrisiko.
Bildene ble postet 25min etter de hilste på trappen, sammen med flere andre bilder som ble tatt under møtet.
Så er spørsmålet var zelensky og støre en annen plass etter 25min?
Det er sanntidsinformasjon som kunne vært brukt for å ta ut støre og zelensky om det var ønskelig fra russisk side.
Det står at aftenposten var i følge og de var der fortsatt når bildet ble lagt ut.
Står også at noen missiler når Kyiv på 3-5min så dette kunne vært fatalt.
Når ble 25 minutters gammel info akseptert som sanntidsinformasjon for å ta ut mål hvor statsoverhoder skulle elimineres?
Håper den som la ut bildene må mer enn å ta med bløtkake på fredag for å si det sånn.
Hvor stor, og hvor voldsom mener du den den risikoen er etter 25 minutter?
Du gir deg bare ikke du! 
Stor nok til at Zelenskys folk gjentatte ganger ga beskjed om sperrefrist for alt fra palasset til klokken 13 ukrainsk tid (klokken 12 i Norge) - et sted de altså oppholdt seg en god stund etter at disse bildene ble publisert 09.56
Real time da bildet ble tatt: Nei.
Real time lokasjon til Støre og Zelenskyj: Ja.
Er jo ikke så vanskelig, selv om risikoen er liten (noe vi ikke vet) er de i en krigssone, protokoller skal følges.
US Air Force spent 7 hours sniffing for nuclear decay today, low over central Baltic Sea.
About 5000m NE of Gotland and down to 1500m closer to Kaliningrad.
The plane is a highly specialized one.
Det flyet gjør bare en ting. Så er spørsmålet hva de lette eter.