Det er jeg ikke sikker på, sjekk newsweb der ligger det info
Da ble denne traden solgt… +14% er ikke verst. ’
Kjøpt på 3,8 solgt på 4,38 kr…
Søknad om overføring av notering til Oslo Børs
Saga Pure Asa: Result of the Subsequent Offerings
Saga Pure ASA: Notice to the Extraordinary General Meeting in Saga Pure ASA
Saga Pure ASA: Mandatory Notification of Trade
No skal det bli godt å få reparasjonsemisjonane overstått. Reknar med at aksjane kjem på konto på mandag, så då blir det vel fort ein liten dupp nedover. Eg sit uansett long med dei aksjane eg har her.
I følge denne artikkelen så er det planar om å børsnotere Pryme allereie 16.februar, så det kan jo bli ein real trigger i positiv retning. Om denne datoen stemmer bør det vel komme meir info relativt kjapt.
Ellers så ser eg at Greenstat skal hente pengar ein runde til no i Q1. Blir spennande å sjå om ikkje Simonsen og Saga Pure tar eit realt jafs av denne emisjonen. Planen for Greenstat er børsnotering i løpet av 2021, så dette burde passe godt med Saga Pure sin strategi.
Tipset Saga ved CEO om Hydrogen Source. Synes det virker som et spennende selskap.
Det er snakk om bl.a. blå gass, hvor C02 er tenkt skilt ut in situ fra gassbrønner.
Fra Finansavisen i fjor:
Er det pga lite med nyheter at kursen kryper nedover, eller hva tenker folk?
Ja er nok det, ganske oversolgt nå. Emi aksjer skal vel enten være delt ut nå eller kommer denne uken. Ser flere på FA skriver de ikke har fått aksjer enda.
Tror vi trenger å komme oss forbi emi sjaset og kansje litt nyinvesteringer før kursen begynner å stige igjen.
Jeg har ikke fått mine heller - det står bare som tegningsaksjer på Nordnet kontoen mine enda.
Ser de skal ha generalforsamling i midten av måneden, men ikke mange saker som vil påvirke noe kurs mest sannsynlig sikkert.
Så på tråden her forleden at problemet ligger i Brønnøysundregisteret.
Dette skulle vært godkjent for lenge siden, men hva problemet er vet jeg ikke.
Saga Pure ASA: share capital increase registered
Aksjene fra reparasjonsemisjonen har kommet på VPS nå…
Kommer ikke de automatiske over til Nordnet konto…???
Tar nok bare litt tid - Nordnet var ikke akkurat først ute med tegningsretter heller.
Jeg har DnB og jeg må som regel sende de en melding for en manuell oppdatering av beholdningen min etter tidligere kjøp av emi aksjer.
For min del har de ligget der lenge som tegnsetting aksjer rett under min egen post med Saga. Ble slått sammen nå i dag
Horisont Energi innkaller til ekstraordinær generalforsamling den 19. februar. Agenda på generalforsamlingen er valg av nytt styremedlem og observatør til styret.
I innkallingen fremgår det at Bjørgulf Haukelidsæter Eidesen trekker seg som styremedlem, og det foreslås av styret at generalforsamlingen erstatter ham med Øystein Stray Spetalen og at Bjørn Simonsen velges som observatør i styret for en periode på seks måneder.