Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Salgstall Conan Exiles - Xbox. Daglig oppdatering

89.750.

9 Likes

Alle top paid plasseringer enten stiger eller ligger i ro, så det øker fremdeles! :smiley:

Første målepunkt var i går ettermiddag, andre nå for noen minutter siden.
Edit: Mexico ligger utenfor plottet på en 32. plass, men har steget fra en 44. plass i går ettermiddag.
Edit: Legger ved nåværende tall, da det kan være vanskelig å lese alt i grafen.

Taiwan : 7
Brasil : 15
Nederland : 3
Ungarn : 2
Frankrike : 1
Belgia : 2
Mexico : 32
New-Zealand : 5
Irland : 3
Australia : 3
Sveits : 1
Osterriket : 1
England : 2
USA : 4
Tyskland : 1
Danmark : 2
Norge : 2
Sverige : 10
Italia : 5
Spania : 2
Finland : 4
Canada : 3
Russland : 7

12 Likes

Liker at CE klatrer på listene og at antall reviews ligger jevnt høyt. Jeg tolker det som at CE kan ligge der i flere uker.

3 Likes

100000 kroners spørsmål fra Hallingen, hvor mange kopier i døgnet må selges for å ligge på 4. plass på MS sin top paid games liste?
Edit : flyttet spørsmålet hit

2 Likes

Ser ut som om at fredag er en bra dag å selge spill på. Ellers så er jeg veldig fornøyd med stigningstakten!

3 Likes

Jeg ser mange kurver og tabeller her, men ingen link til kilder?

Du får lese fra toppen. Kan vi nå ikke ha bare en tråd der det daglig kan postes tall basert på denne modellen og andre modeller, og ikke tilsvarende diskusjon som i samtlige andre tråder.

7 Likes

Det er hentet ut fra MS butikkene ved jamne mellomrom. Så det er offentlig info du fint kan gå inn å sjekke selv.

1 Like

Å lage grafer ut ifra estimater er ikke konkrete tall.

Total antall reviews og utviklingen av top paid må da vel være høyst relevant for salgstall?

1 Like

Mine grafer er ikke estimater. De sier bare rett ut hvordan plasseringen av top paid og antall reviews har utviklet seg…

4 Likes

Ja. ref: “og andre modeller”

2 Likes

Nei, noe som blir presisert?

3 Likes

17 Likes

Fytte rakkern! Sjekk den lista da!

Top paid: 0819 21.08.2017
Taiwan : 3
Brasil : 5
Nederland : 1
Ungarn : 1
Frankrike : 1
Belgia : 1
Mexico : 15
New-Zealand : 1
Irland : 2
Australia : 1
Sveits : 1
Osterriket : 1
England : 2
USA : 2
Tyskland : 1
Danmark : 1
Norge : 1
Sverige : 1
Italia : 4
Spania : 1
Finland : 1
Canada : 1
Russland : 1

Totalt: 1657 reviews

40 Likes

Haha! Jeg så bare masse piler pekende nedover og tenkte at dette kunne da ikke være spesielt bra. Så kikket jeg på grafen en gang til og så at det er jo utrolig bra!!!

1 Like

Det här kommer ge en reaktion uppåt så snart alla förstår att CE är långt ifrån dött.

Den lista ser helt fantastisk ut, min eneste innvending er om den free trial-data også kommer inn her, men det er det nok dessverre umulig å vite sikkert. En free trial av et nytt spill som CE vil lastes ned noe helt voldsomt.

2 Likes

Tror ikke trials spiller inn på “top paid games”

Nei det ville vært regelrett juks.Men tallene er litt for fantastiske til at jeg helt våger å tro på dem også med tanke på de tekniske problemene som noen har.

6 Likes