Den nye logoen for Sbanken er nå blitt slik:
Så DNB har nedgradert Sbanken til et konsept?! Trodde Sbanken var en bank, jeg
Slettet mine konto og kundeforhold med dem!!
Vanskelig å bli overrasket om Sbanken blir ytterligere desimert.
Sjefen i Obos-banken: – Ser ut som DNB gjør en styrt avvikling av Sbanken
Tidligere Sbanken-kunde har ventet to måneder på flytting av konto
Hva tenker folk om den nye appen?
Personelig synes jeg den virker som noe forenklet drit, som ikke fortjener hverken livets rett, eller meg som kunde.
Kurtasje er skrudd opp, å Børs delen bruker DNB sin plattform?!
Takk for alt Sbanken, fuck off DNB.
Blir Sparebank1 på meg.
Begredelig app, kopi av dnb sin
Mange funksjoner som før var i selve appen, blir man nå videresendt til dnb.no
Kundeflukten vil neppe dempes fremover
Noen som vet hva som skjedde med SMS varslingen Sbanken hadde for varsling av børsmeldinger?
Jeg brukte Sbanken utelukkende for børsmeldinger via SMS og ikke noe annet.
Finnes ikke innlogging på nett lengre og jeg får heller ikke logget inn i den “nye” appen.
Ser ut som «alt» Sbanken hadde, er vekk.
Å at de har implementert DNB sine tjenester.
Pr nu, er aksje delen nede.
Tok 17 min.
Virker som de planlegger en styrt avvikling av hele ‘Konseptet’
Det er helt absurd at DnB har klart å ødelegge et veldig bra konsept som SBanken. Det eneste positive jeg har å si om overgangen til DnB er at nettsiden kræsjet umiddelbart slik at jeg ble kvitt kvalmen som bygget seg opp når jeg prøvde navigere meg gjennom dette makkverket.
Nå er det bare å terminere alt jeg har her og flytte til ny bank asap.
Og ens egne aksjer og fond som tidligere lå lett tilgjengelig med intradagavkastning og greier, må man nå grave dypt i app-en for å finne. Da leter jeg heller etter en ny bank å plassere investeringer og kontanter i. Noen tips?
Til info: Kundeservice på tlf er også nede.
Ventetid på Chat : 95 min
#Vår ambisjon, er å være best på kundeservice
Nå er hele DNB.no med nettbank og det hele nede for alle. Denne tvangsflyttingen ble jo bare super DNB…
Er Sparebank1 konkurransedyktig på noe som helst? Jeg gikk fra Sparebank1 SR BANK til SBanken og BNbank, BNbank ble oppkjøpt av Sparebank1, og nå SBanken.
Jeg har vært tålmodig, men den aksjeløsningen er søppel, så det ser ut til å gå mot terminering av ASK og finne en bank som tilbyr minst like bra rammelån.