Kan du utdype?
Hm, ikke noe spesielt nytt rundt Seasystems i rapporten såvidt jeg kan se?
Har hatt håp om at det skal skje noe i den forbindelse - salg, skille ut i eget selskap e.l.
Tenker at med denne rapporten kommer kursen til å fortsette i samme tralten som den har gjort de siste månedene, sideveis…
Vi får snart se hvor det bærer.
Det er nå i hvert fall gøy å ha penger i ett selskap som tjener penger… ikke veldig mange som kan si det samme OG for en ordrereserve da!
Scana minner meg veldig om Nekkar fortiden. Hatt en litt vanskelig fortid, men klart å omstrukturere seg til å få positiv EBITDA samt god ordrebok fremover. Har god tro på begge selskap
Hei, hvorfor legger du ut aksjonærliste ved jevne mellomrom?
Jeg har registert at ingen andre gjør det… Vil du helst at jeg skal slutte?
Som Insider har man tilgang til top 50 listene, just sayin! Verdt pengene!
Jeg har vært insider i laaaang tid, men nå har jeg en pause.
Derfor legger jeg kun ut listene som de selv legger ut på sin hjemmeside hver 7-8 dag…
Trenger ikke det, men er vel lite bevegelse blant toppene.
Generelt lite info fra Scana…Håper på litt fart snart!
Veldig lite bevegelse. Litt økning på siste faktisk… det er jo dette jeg ønsker å vise da. Min båt er fullastet med Scana aksjer🙂
Det er ca 107 mill aksjer i Scana. Ca 60 av disse er hos topp 20. mange mindre aksjonærer, type 200k til 500k som sitter long. Har tidligere vist seg at når Scana løper så er det lite frie aksjer og turen opp går fort. Nå venter mange på en trigger som får Scana til å løpe… Jeg er som dere vet overbevist om at den kommer. Spørsmålet er jo når…
Scana ASA - årsrapport 2020
Lurer veldig på hvorfor denne ikke går på forventninger. Er jo ikke med på festen i det hele tatt. Heller helt motsatt. Er det markedet som har så liten tiltro til selskapet og ikke ser det som sannsynlig at Scana vil vinne særlig med kontrakter fremover ? Største delen nå er vel innen fornybart også
Ser at aksjonærlisten er ribbet for fond og typiske profesjonelle investorer. Det er altså ikke her de tenker det er store penger å tjene?
Scana ASA - Innkalling til ordinær generalforsamling
Hva er det som skjer med Scana? Går de snart konk? Er jo firesale idag