Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Scana (SCANA)

Primærinnsider Camar selger aksjer og panikken rår… Jeg klarte ikke holde meg og kjøper med begge hendene igjen nå💥

Ja her er det bare å fylle på litt

Lover ikke veldig godt når de dumper så mange aksjer på en dag. Halvering av innehavet på en dag.

CEO vet heller ikke hvorfor, selv når primærinnsider selger.

Lover ikke godt for kursen kortsiktig.

Noe som skjer innad i selskapet?

Tror det er større problemer innad i Ertvaag-familien enn i Scana.

Blir interessant å se hvordan markedet vurderer nedsalget de neste dagene, og om de selger seg helt ut i løpet av dagen i dag eller starten til neste uke.

Bør komme noen nyheter snart for å bremse videre kursnedgang.

1 Like

Hvorfor nevner du ikke muligheten for at nedsalget kan være ferdig?
Jeg la hodet på fjøla i går å kjøpte med begge hender.
Satser på muligheten du glemte, og håper vi er tilbake på normalen (3,15-3,50) i løpet av kort tid. Kjempe mulighet dette…mener jeg.

Jeg skrev: … og om de selger seg helt ut i løpet av dagen i dag eller starten til neste uke.

Nedsalget kan være ferdig det, men reagerte på hvor mange aksjer som brått ble solgt på en dag. 10% av alle aksjene i selskapet.

Synes selskapet er greit priset, men hvordan markedet reagerer kan ofte være noe annet. Tror dette kan være et godt case, men kortsiktig tror jeg det vil svinge bra.

Scana involvert her?

Nei, ikke noe som er meldt foreløpig…

Flagging Scana ASA

Krefting AS har i dag, 26. november 2020, kjøpt 2.807.369 aksjer i Scana ASA (“SCANA”) til en kurs på NOK 2,40. Aksjene er ervervet fra Clean Ship AS, som er Krefting AS sitt heleiende morselskap. Etter dette eier Krefting AS 13.028.165 aksjer i SCANA, tilsvarende 12,12 % av aksjene og stemmene, mens Clean Ship AS ikke lenger eier aksjer i SCANA. Denne meldingen gis under henvisning til verdipapirhandelloven § 4-3.

Plankekjøring dette :sunglasses:

Byttet bare hender internt…

Who cares :slight_smile:

Krefting AS er nå største aksjonær i Scana.
Blir spennende å se fremover hvorfor dette ble gjort. Noe er på gang…igjen :moneybag:

Det endrer jo ingenting.

1 Like

Virker som markedet mener noe annet.

Hva tror du er på gang her Magnus1 ??

Han har jo bare avsluttet å være aksjonær med sitt Clean Ship as selskap. Fair måte og gjøre det på, men at dette skal få kursen oppover er vel å tro på julenissen.?
Kanskje han samler alle sine aksjer i en stor pott, for så å selge alle samlet. ?
Ingen som vet…

Ja, mest sannsynlig for å selge alt samtidig.
Dette er jo håpløst! :see_no_evil: