Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SEA1 Offshore (tidligere Siem offshore)

Peter Ditlef Knudsen har en interessant CV.
Sitter i styrene hos Ugland. AMSC, og Pareto bank.

Blir kun spekulasjoner, men kan det være at vi kan få noen synergier her ?

Det var det jeg syntes da jeg kjøpte at kursen hadde en desimalfeil :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Hakk i plata, men deler uansett denne som kom idag:

SIOFF faller på lavt volum idag, men tror ikke vi skal lenger ned enn 2,5 kr nå som SR-bank er ute, veldig god støtte der, antar jeg :+1:

Utrolig treg denne selv med SR ute.
Alle de som har handlet aksjer av SR som tar gevinst opp til 2,80 så er det samme runden omatt :rofl: :rofl:

Forstår ikke helt reaksjonen i Sioff. Men det er mye aksjer som er omsatt ifm nedsalget. Kanskje følelsen av at TTT gjør at en del mindre selger

Må nok roteres en del ja

Ble helt opplagt ikke den responsen etter nedsalget som mange håpet og trodde på, det er hvertfall helt klart.
Nå er q3 overstått og da er det eventuelle kontraktsmeldinger framover og vente til q4.

Til informasjon er Amethyst nå ferdig med 10årsklassing og klar for oppdrag i Singapore. I tillegg ser det ut til at Siem Pilot skal inn i PSV-spotten på britsk side der det nå er totalt utsolgt. Ser og ut til at den skal endre nasjonalitet frå Canada til eventuelt Norge.

3 Likes

Hvorfor kommer ikke dagens nyhet opp her?

@pdx
Dagens melding mangler, fint om du fikser det.

Det kan være fordi sioff endret ID til KYG812291253 ved refinansiering ?
Jeg ser SP1M heller ikke har meldingen og dette problemet startet etter denne:
https://live.euronext.com/en/listview/company-press-release/99916#CompanyPressRelease-5209400

Det er flere plattformer som ikke har fått med seg dette. Det er jo litt dumt at folk evt ikke får med seg gode børsmeldinger da… Sånn rent kursmessig.

Jeg har meldt feil til SB1 markets. Skal poste her hvis jeg får noe svar.
Edit: De tror feilen ligger hos Oslo Market Solutions (OMS), som gir mening siden dette problemet eksisterer på flere plattformer.

Skal være i orden nå, tråden manglet riktig tag/symbol/ticker.

3 Likes

Her var det stille. Den beste dagen på lenge med brukbart volum :slightly_smiling_face:

Er ikke behov for å hausse denne.
Aldri sett en så feilpriset aksje, alt på grunn av kreditorer som ikke har mandat til å holde aksjer.

1 Like

Jeg håper så inderlig på at dette toget nå passerer på slik måte at “liksominvestorer” uten tro på- eller kjennskap til offshoremarkedet ikke får ta del i samme avkastning som de som har ventet tålmodige over tid. Er det lumpent?

3 Likes

Har venta på disse her i en stund nå, endelig kom dem :+1: Korte forlengelser, men tror dette er kalkulert :slightly_smiling_face:

1 Like

Jeg tror det er lite motstand opp mot 4 kroner nå, faktisk uavhengig nye meldinger pga betydelige nedsalg. Men er litt spent på hva man skal sikte etter når 4 er passert (ikke hvis :slight_smile: )

1 Like

Fin dag. Har vel venta i to måneder på dette.