Haha, om jeg skriver 50%+ er det hvertfall ingen som tar meg seriøst, men kan godt endre det
Vi er nå i nærheten av bunnen som jeg så for meg da vi hadde dialogen, fryktet 2,50.
Med bedre tall og nedsalg ferdig så er det ingen grunn til at den skal ligge lavere enn august i det minste, dvs rundt 4 kroner
Ikke uenig, vi kan se 5 kroner også før 2022.
Begynner å bli mye fartøy å holde styr på nå, soff, eiof og sioff, men heldigvis et og samme segment
Har nevnt ved et par anledninger for andre at Sioff er en klar doblingskandidat, men vet ikke fra hvor
Ja, og nå selger vel også obligasjonseierne med tap. Første kryss kom igår btw. 500k på 2,5
Jeg mener bestemt at man er passe dessorientert om man har anledning(ledig kapital) og ikke tar noen lodd i sioff nå.
Fortsatt umulig å vite hva dem har igjen, men nå er kursen så lav at det er svært begrenset hvor lenge man eventuelt må sitte i litt rødt.
Enig, at dem klarer å tjene penger i dagens supply-marked er godt gjort
Ser man på volumet nå så er det vel neppe nedsalg fra bank(er). Er heller SL som utløses, eller rett og slett mangel på tålmodighet blant en del mindre aksjonærer
Enig, fylte litt på på morgenen, tørr ikke å stå utenfor ved Q3, er ganske sikker på at det blir et pent resultat
Ligger roboter på begge sidene idag.
Robotwars
Q3 nærmer seg. Er det noen av dere som har gjort seg opp noen tanker ut i fra kvalifisert gjetting?
Må jo si jeg har forhåpninger. De har jo lite båter i spotten, så de fleste båtene går jo i +.
Jeg tror de kan havne i pluss, bare dt vil jo være et sjokk i offshore🙈
Dette er de siste jobbene Siem Opal har hatt. Veldig varierende rater, men i snitt er det jo bra.
15.10 | Lundin | Supply duties, D/D 14 | NOK 210000 |
---|---|---|---|
22.09 | Ross Offshore AS | All duties, Deepsea Yantai, D/D to L/R | NOK 550000 |
18.09 | Aker BP | All duties, D/D 14 | NOK 800000 |
10.09 | Lundin | R/M Deepsea Stavanger, D/D 21 | NOK 125000 |
19.08 | Wintershall Dea | R/M Deepsea Aberdeen, 3 days firm + D/D 11 | RNR |
Veldig god utnyttelse generelt for SIOFF i Q3, bedre enn i Q2 hvor de endte opp med et positivt driftsresultat
Noen som har formening om hva som skjedde på slutten av dagen, høy omsetning siste halvtimen
Ser ut som noen dro på med kjøp og at noen andre holdt den nede ved å mate på med salg.
Undertegnede tok noen av aksjene. Turte ikke vente til over helgen pga aksjesladder
Kan man ane en kursstigning på lav omsetning? Kan det ha med at noen er ferdig med nedsalg?
Hva var kursen før SR begynte nedsalget?
På listene som kom 7. sept hadde de fremdeles ikke solgt noe, men jeg mistenker at det var rundt den datoen de startet. dvs at kursen var i underkant av 3.0