Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Seadrill Limited (SDRL) 🛱

Jeg mÄ innrÞmme at jeg fnyste litt av kursmÄlet ditt. NÄ er det innenfor rekkevidde
var oppe pÄ 19,50 for et minutt siden

Og her er forholdet mellom kjĂžper og selger
image

1 Like

Der var vi igjennom :money_mouth_face:

SDRL - Seadrill Limited
NYSE - NYSE Delayed Price. Currency in USD
2.3400
+0.6500 (+38.46%)
At close: December 23 4:01PM EST

1 Like

3,14 usd i stad :star_struck:

det er helt sykt! tror det blir en aggresiv open pÄ fredag pÄ ose

1 Like

SDRL – Seadrill Limited Announces Contract Award for the West Phoenix

SDRL – Seadrill Limited Announces Contract Extension for AOD II and AOD III

Burde bli en av topp 3 nyttÄrsraketter dette!

1 Like

IfÞlge Investtech sÄ er det ikke motstand fÞr 72 kroner pÄ mellomlangsikt :money_mouth_face::heart_eyes:

1 Like

MÄ si jeg hadde lite tro pÄ Nordea analyse i november nÄr de opererte med ett kursmÄl pÄ 121, nÄ begynner jeg Ä lure pÄ om de kan fÄ rett selv om det ennÄ er langt igjen. Fikk heldigvis med meg noe da den var pÄ 9. Jeg har ogsÄ tippet denne som en av bÞrsrakketene , forelÞpig mÄ den vÊre en veldig god kandidat.:rocket:

1 Like

TRANSOCEAN: NYE KONTRAKTER/FORLENGELSER FOR USD 352,9M, RATEBEDRING

Oslo (TDN Direkt): Transocean har inngÄtt nye kontrakter og kontraktsforlengelser til en samlet ordrereserveverdi pÄ 352,9 millioner dollar siden forrige flÄteoppdatering i oktober 2019. Dagratene i de nye kontraktene reflekterer mer konsistent vesentlig rateÞkning.

Det melder selskapet onsdag.

Videre skriver Transocean at ettersom riggmarkedet fortsetter Ă„ bedre seg observeres det en Ăžkning i kontraktsmuligheter for selskapets ultradypvanns- og harsh environment-boretjenester.

  • KundeetterspĂžrselen etter flyterne med hĂžyest spesifikasjon er nĂ„ lik eller overgĂ„r antallet rigger som markedsfĂžres i mange omrĂ„der", skrier konsernsjef Jeremy Thigpen i Transocean.
2 Likes

Halvering pÄ under en mÄned. Er det fullt fortjent? Jeg spÞr dere som fÞlger Seadrill godt.

Transocean med nye ordre for rundt 366 mill. dollar

Transocean har fÄtt nye ordre for om lag 366 millioner dollar siden forrige flÄteoppdatering, og har nÄ en ordrebok pÄ totalt 10,2 milliarder dollar, mot 10,8 milliarder dollar i forrige oppdatering den 17. oktober 2019.

Det fremgÄr av selskapets flÄteoppdatering fredag.

Blant annet er «Leiv Eriksson» er tildelt en kontrakt av ConocoPhillips fra juli 2020 til november 2020 til en dagrate pÄ 235.000 dollar etter at riggen er ferdig med oppdrag for Spirit Energy med varighet pÄ en mÄned til en rate pÄ 225.000 dollar pr dag.

For «Transocean Norge» har Equinor erklÊrt to enbrÞnnsopsjoner. Fra juni til august 2020 er dagraten for riggen 291.000 dollar.

PÄ britsk sokkel er harsh environment-riggen «Paul B. Loyd, Jr.» fÄtt forlenget kontrakt med Hurrican Energy i oktober 2020 til en dagrate pÄ 160.000 dollar.

SDRL - Q4 2019 earnings release date and conference call information

SDRL - Change to Board of Directors

SDRL - Change to Board of Directors

SDRL - Change to Board of Directors

SDRL - Seadrill Limited Announces Fourth Quarter 2019 Results

SDRL - Seadrill Limited Announces Fourth Quarter 2019 Results