Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Seadrill Limited (SDRL) 🛱

Seadrill er veldig billig nÄ (derfor noen kursmÄl er sÄ hÞyt over dagens kurs), men de vil bare klare seg i et bedre market med hÞyere dagrater. De som sier selg tror ikke markedet vil bedre seg og at seadrill vil komme i trÞbbel pga gjelden. De med hÞye kursmÄl mener da det motsatte.

1 Like

SDRL - Issuance of restricted stock units to primary insiders

Seadrill Limited Announces Contract Award for the West Neptune

SDRL – Sonadrill Joint Venture Contract Award

SDRL - Vesting of restricted stock units to primary insiders

DISCLOSURE OF SHAREHOLDING

NOTIFICATION

Hva tror dere fremover, er det billig nok nÄ?

21kr kjÞp pÄ mandag?

Tror det blir bra dersom man treffer bunnen i denne. Men om det blir 20, 5 eller 1 kroner gjenstÄr Ä sa. Ser Danske bank har troen pÄ 5 kroner. https://e24.no/boers-og-finans/i/P9mEdp/danske-bank-barberer-kursmaalet-paa-john-fredriksens-seadrill-til-fem-kroner

Ja, men sparebanken som eg sÄ sist analyse ligger pÄ 60 , det er meget bra fra 21kr.

ForÞvrig om eg starter kjÞp pÄ 21 sÄ skal eg kunne snitte kraftig pÄ 5.

Du for snittet kraftig da ja, men samtidig mÄ kursen gÄ noen ganger fÞr man er i null pÄ 21 inngangen. SÄ alt etter hvordan man ser pÄ det. Aksje-eksperter og analytikere spÄr jo skivebom sÄ og si hele tiden, sÄ den kan jo like gjerne gÄ 3x fra dagens kurs :slight_smile:

Ja, kan ikke laste mye pÄ 21 .

Mulig bedre Ă„ prĂžve forsiktig i tilfelle de trykker den videre ned. Bare korte trader 

Klarer vi Ä holde 21 i dag sÄ laster eg ennÄ mer.

https://www.swedbank-aktiellt.se/analyser/2019/09/23/seadrill.csp

Holdt ikke 21, kjÞpt litt til nÄ pÄ 19

Tatt en liten her nÄ 19,20 tallet, kÞyrer tett sl

kjþrt snittet litt ned selv, skulle vurdert tett sl , men det var volum problemet da

Min sl vippet meg ut igjen, for sÄ Ä komme oppatt :roll_eyes:
Bare rett over 1000 lodd for min del

NĂ„r er neste brems? 10 kroner. Eller tar den turen ned til 5??

Tror etter oppfÞrselen til sdrl at bunn er der vi er nÄ :slight_smile: holdt seg rundt 17-tallet en stund. HÄper olja skal opp og kontrakter kommer.