Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Seaway 7 (SEAW7)

Seaway 7 ASA: Mandatory notification of trade

Forstår jeg det riktig at alle aksjonærer får tilbud om å konvertere til Subsea7 aksjer i forholdet 1:22?

Det er dessverre riktig. Tidenes noteringssvindel med påfølgende ran av allerede robbede aksjonærer noteres i boka. Glad jeg holdt meg unna, og føler virkelig med de som var med.

2 Likes

Takk, ja jeg går på en smell her. Ikke like ille som da HLNG dro samme mafiafinten, men uansett veldig surt.

1 Like

Kondolerer! Svina i HLNG kjørte samme stuntet i HMLP, men der var jeg “heldig” og fikk mer enn doblet innsatsen.

Tenkte jo Blystad skulle fungere som en slags sikkerhet mot noe sånt som dette, så overrasket over at han selger seg så billig. Tipper han har hestehandlet med dem om noe helt annet i motytelse på bakrommet.

Trodde de oppriktig var annerledes da de gjennomførte en fortrinnsemisjon, som man jo skal, til forskjell fra alle andre som kjører rettet og rævkjører oss ikke-profesjonelle investorer.

Så feil kan man ta. Surt dette. Har snitt litt over 7.

Noen som kan regelverket rundt dette ordentlig? Kan de virkelig tvinge deg til å selge til den kursen til tilbyr? Er jo helt voldtekt. Selv om hele bransjen er rigget for dem på innsiden og meglerhusene.

Det korte svaret er ja. Med over 90% kan de kreve tvangsinnløsning. og da er prisen satt ift. gjeldene regler som reflekterer siste omsetninger.

1 Like

Ja, lover ikke godt. Husker du hvor dette står? Sjekket noen lover i dag, men fant ingenting konkret.

Tror du finner det meste her:

https://www.euronext.com/nb/markets/oslo/oslo-bors-som-tilbudsmyndighet

1 Like

Correction: Subsea 7 S.A. Launch of voluntary exchange offer to acquire all shares in Seaway 7 ASA – commencement of the offer period

Seaway 7 ASA publishes Annual Report and Sustainability Report 2022

Correction: Seaway 7 ASA: Mandatory notification of trade

1 Like

Seaway 7 ASA: Updated Financial Calendar