Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

Utifra det jeg har sett og lest så har de en del jobb igjen å gjøre. Personlig så ville jeg ikke blitt overrasket om det blir noe forsinket, men ellers tror jeg selv på siste halvdel av juni.

1 Like

Jeg kan verken bekrefte eller avbekrefte at en jeg kjenner veldig godt har fått tilbud om å bli med i betaen.

:boom:

14 Likes

Da kan du jo også etter hvert spekulere i om det er good shit da :smiley:

2 Likes

7 Likes

Plural! :joy: De lytter iallefall til folket og har glimt i øyet :smile: Er utrolig spent på streamen i dag, håper vi får sett mer gameplay enn sist.

Veldig bra hvordan de har endret combat systemet. Blir mye mer interessant i TSWL.

3 Likes

750+ som ser SWL streamen! Jeg tror at SWL kommer til å ta alle på senga!

4 Likes

Eg fortsetter å messe om det: Nedlastingstalla kjem til å bli store. Så får vi sjå kor mykje peng det blir.

There will be HYYYYPPEEEEEE!!!

5 Likes

Ser jätte bra ut :wink: många som tittar… jag med

1 Like

Nei dæven døtte. Vært avmålt til SWL, selv om jeg vet at spillet i seg selv er fantastisk.

Men etter denne streamen: HYYYYYYYYYYPEEEEEE

:grin:

6 Likes

Hva er det som gjør dere hypet for SWL vs TSW?

2 Likes

Ønsketenkning? :stuck_out_tongue:

Jeg er litt hyped uten helt å vite hvorfor! Ikke har jeg spilt TSW enda så glad jeg er i story driven mmos og jeg husker jeg var nysgjerrig da TSW kom, men valgte allikevel å ikke spille det. Husker ikke helt, men det kan ha noe med at jeg reinvesterte tiden min i WoW etter å ha spilt AoC, og litt LotRo. Ikke har jeg sett mye fra SWL, men jeg er blant de som nå kommer til å spille SWL. Konseptet og settingen har alltid lokket, nå først lytter jeg.

Ikke alle er like hyped tho! Sjekk dette innlegget og diskusjonen under… Vet ikke, siden jeg ikke har investert tid i TSW, men å dra frem Final Fantasy remakes i denne sammenhengen er vel drøyt?

1 Like

Det som er positivt, etter min mening, er at Funcom nå prøver å nå ut til et langt større publikum. De satser mainstream med lettere og mer fengende combat, skikkelige loot “crates”, gode tutorials og de forbedrer mange ting som folk har klaget på opp gjennom årene. Og ikke minst er det F2P.

Og hvis dette blir en grei suksess, så ser vi garantert SWL på konsoller.

1 Like

Jeg så streamen nå. Spillet ser helt greit ut. Virker til å være god flyt, og ikke noe rubberbanding. Jeg likte da karakteren til Andy sto og danset. Jeg stusset litt på armstillingen til karakteren til han game directoren. Så veldig unaturlig ut, litt som en feminin varulv.

Jeg får ikke helt godfølelsen av å se spillet. Det er noe ved det som ikke appellerer til meg. Vi får håpe det blir bra for funcom, og at mange kommer til å spille

1 Like

Ser ut til å ha potensialet til å bli en solid relaunch.

• Combat er totalt forandret siden du nå aktivt må treffe osv.
  • Multiplayer coop gjør spillet nytt og har stort insentiv for mikrotransaksjoner.
  • Gratis inngang - > Mange spillere
  • Gjennomtestet kodebase
7 Likes

Lurer på å ha sett en melding som kunne kategorisk avvise muligheten for SWL på konsoll.
Kan hende jeg roter med hvordan CE ikke blir gitt ut til nintendo?

TSW/SWL bruker Funcom sin propritære Dreamworld-motor som ikke er støttet av konsollene. Det blir nok kun aktuelt hvis SWL blir en knallsuksess.

1 Like

Se intervju med mmorpg.com.

MMORPG: Any hope for that long-wanted console version?
RA: If the relaunch does well we might consider it, but there are no current plans for that.

Hvis man ser på hvilke endringer de nå foretar seg, og man vet at TSW opprinnelig var beregnet til å komme på konsoll, sier det seg selv at muligheten er der. Men det krever suksess for SWL.

1 Like

Jeg ville ikke utelukket dette basert på at spillet bruker Dreamworld motoren. Må huske at Conan Exiles også bruker Dreamworld engine i motsetning til hva mange er klar over. Dreamworld motoren er i forkant av CE launch utvidet slik at den lar seg integrere med blant annet UE4 motoren som da er et supplement til dreamworld motoren. I følge Joel Bylos så brukes der Dreamworld motoren på multiplay delen av spillet. Hvor stor del av løsningen det er har jeg ikke noe grunnlag for å si.

Personlig synes jeg spillet virker å passe veldig bra til konsoll, men hvis jeg skulle tillate meg å spekulere litt så tror jeg ikke det kommer med det først. Kanskje når de jobber og får CE ut på xbox og får den erfaringen at det da kan bli mer aktuelt.