Tror du blander litt. Dreamworld er mer enn grafikkdelen men det er den som avgjør om det er mulig å kjøre på console. Grafikkmotoren som TSW/SWL ( og AoC+AO ) bruker er den som funcom har laget selv mens CE bruker UE4.
Dreamworld kan deles i 2. Grafikk og Backend.
Ce bruker kun backend dreamworld, mens den bruker Unreal til grafikk
TSW/SWL bruker Dreamworld til begge deler.
Edit : Ser nofun var før meg.
DW har støtte for konsollene. Det har vært jobbet mye med DW, og de hadde blant annet en spillbar versjon av AOC på Xbox 360.
Dreamworld kan deles i 2. Grafikk og Backend.
Ce bruker kun backend dreamworld, mens den bruker Unreal til grafikk
TSW/SWL bruker Dreamworld til begge deler.
Edit : Ser nofun var før meg.
Okei, da skriver jeg upresist. Er klar over at TSW bruker det for begge deler og at CE bruker det for nettverksdelen i følge Joel. Men er vesentlig som dere sier dersom dere vet at det er grafikk delen som er problemet og at Backend delen til Dreamworld støtter integrasjon mot konsoll. Det har ikke jeg sett noen dokumentasjon på.
Umotiverande å følge Funcom kursen - så eg tok ein ny kjik på SWL.
Etter det eg les begynner det å bli vanskeleg for meg å halde forventingane i sjakk Det ser ut som spillet skal klare å appelere til eit breiare publikum når det slippes.
Og, eg har til gode å lese mykje negative ting frå closed beta fra folk som ikkje er TSW veteranar. Dei klagar stort sett berre på mangel av “revolusjon”, vanskar med å gå vekk frå det kjendte/ting dei var vandt med/likte bedre med TSW.
Runde 3 starter straks.
Du har ikke engang lov å si at du er i beta.
Søren jeg får aldri betanøkkel av Funcom. Du må kose deg din heldiggris
Du signerer en taushetsklausul når du installerer spillet.
Kan kjøpe en beta nøkkel på nett.
Er vel verdt å nevne at Season 2 (content) er planlagt å komme i 2017. Mange fra TSW vil nok komme tilbake til SWL for å teste?
Liten uppdatering på twitter…
Kul!
Secret World Legends (SecretWorldLgds)
Bare jeg som godtroller twitch chat jo
Talking With Ragnar Tørnquist About Dreamfall Chapters: Final Cut & Future Red...
We've talked with Red Thread's CEO Ragnar Tørnquist about making Dreamfall Chapters: Final Cut as well as what the future holds for the studio
“Funcom recently announced the upcoming revamp of The Secret World into Secret World Legends. As the original game director, how do you feel about the direction they’re taking with the game?”
“From the little I’ve heard, it sounds very exciting! I’m happy to see the game get a new lease on life, and for more players to engage with our story and world. I’m very proud of the work we did on The Secret World and I can’t wait to jump back into the game when Legends is released.”
Ragnar er klar! Gleder meg som en unge, liker virkelig den nye retningen de har tatt.
Tror han har noen Funcom aksjer også
Han var en av de få ansatte som ikke solgte under tsw tiden