Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

Intervju med Scott JR.
http://www.alistdaily.com/digital/secret-world-relaunching-reveal-everyone/

Han sier litt om hvor mange som har registrert seg for beta, som kan være interessant for oss.

We asked Junior how existing fans are reacting to the gameplay changes and having the game is going free-to-play. “We’ve been pleasantly surprised at the interest in the relaunch,” Junior explained. “We had over 40,000 people register for the beta in the first 24 hours, and we’re well over 80,000 already. I think it’s, first and foremost, a testament to the strength of the IP—it’s clear The Secret World and Secret World Legends is still offering something to players that’s hard to find anywhere else, and we’re committed to making that experience more accessible for everyone.

11 Likes

Oi. Jeg ble tilsendt beta nøkkel igår :hugs: skal installere den idag asz :hugs:

10 Likes

Samme her… men er ute på tur og kommer ikke hjem før sent tirsdag kveld :angry:

Høres ut som de har nådd en milepæl siden de øker antall betatestere.

6 Likes
3 Likes

Synes det så ut som en god modell, blir spennende å se hvordan den fungerer i praksis :slight_smile:

3 Likes

edit, samme linken som over, men no har den blitt oppdatert :slight_smile:
26. May…

1 Like

På grensen til pay to win? Jeg vil høre fra de som har prøvd combat. Er det blitt bedre?

1 Like
8 Likes

Ser jo ut som det kom ut i 2017 :grinning:. Combat høres bedre ut. Men ser ikke så veldig annerledes ut i gameplay. Fikk lyst å spille det. Definitivt.

Mer singleplayer og gruppeorientert enn mmo. Akkurat det som passer spillet best. Og mer fokus på rpg og loot.

Flotte greier :smiley:

1 Like

Tja, altså… Dei har spesifikt sagt, at ein ikkje kan kjøpe ting som ein ikkje klarar å få utan å betale.

Når det er sagt, så er det nok ganske mykje mindre tidkrevjande å få alt utan å betale, så brukarane bør ha gode incentiv til å legge igjen nokre kroner, her og der. :slight_smile:

Pay2Win = Du betale for å få tak i tinga. Så ein kan jo alltids diskutere kvar grensa går, tida vil vise seg om det er innafor :slight_smile:

1 Like

Må seie at eg tenkjer: "BUUUUULLLL! ":smiley:

2 Likes

Synes f2p planen virker å være veldig bra. For meg ser det ut som en fin måte å gi folk sjansen til å spille spillet, og samtidig de som liker det godt for muligheter for å legge igjen litt gryn. Har veldig tro på denne forretningsmodellen. Så er det bare å håpe at spillet også fenger for folk og at det blir mye nye spillere som blir interessert :slight_smile:

1 Like

f2p er genialt. Ser det i all points bulletin. Lagt igjen mye penger i våpen der

Jeg tror dette er en fin betalingsmodell for å si det sånn. De kommer til å tjene penger på dette… Og det er det vi vil akkurat nå.

Mulig dette allerede er besvart et sted allerede. Men de pengene som blir dratt inn her, vil de gå uavkortet til Funcom? Skal Steam ha noe for å være en provider?

Eg veit ikkje noko konkret, men vonar det finnes hint i bildet som følgjer:

Bildet er tatt frå register.funcom.com

For gamle spillere:

After you have linked your account, there will be an option to convert your Funcom points to the new Aurum. Bonus points will remain in TSW and can be used on the old server.

2 Likes

Synes det er en helt standard f2p løsning og dvs at det helt klart er en fordel å bruke cash :wink:

Det kan jo diskuteres om combat er bedre og er nok mange av de som har spilt TSW som ikke liker endringene. De endringene som er gjort med combat og selve starten på spillet gjør det i alle fall mye enklere å komme igang. Det var nok mange som sluttet å spille TSW allerede i Kingsmouth pga at de ikke forstod at man kunne ha mer enn et våpen og/eller builder/finisher opplegget og/eller ability wheel.

4 Likes

Det er sant. Men dette med å kjøpe en valuta som andre grinder er jo litt mer enn en xp potion. Jeg liker det, Men hvordan er reaksjonen til de som har testet dette? Ingen surmuling?

P2W er helt greit så lenge F2P opplevelsen av spillet er bra og interessant. Spilt ganske mange slike, både med å betale, og uten. Og jeg bruker kun penger selv om spillet er bra, fengsler, og jeg vil konkurrere for å være blandt de beste hvor ‘P2W’ holder til.