Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

Basert på alt eg har sett, så hadde eg digga det spillet her fra eg var 8-10 år gammal, men eg kan ikkje snakke for “dei unge i dag”…

Hvalene som har godt betalte jobber og ikke så mye tid, så kjøper seg noen snarveier ?

Tycker det ser riktigt bra ut! Håller med @holmes om att det ser lite bättre ut varje gång. Blir spännande att se hur det tas emot :slight_smile:

2 Likes

Woho :slight_smile:

3 Likes

30 min forsinket :slight_smile:

3 Likes

Grenades!

3 Likes

Jaggu skal jeg spille TSW igjen. Dette ser faktisk ut som det beste mmo’et på markedet når det kommer.

7 Likes

SWL “Tour”

Har ikkje sett heile filmen - men ein del av det er verdt å sjå.

Uansett… det begynner å sjå veldig bra ut, må halde meg i tøylane for å ikkje hausse kjenner eg. Begynner å leike med tanken på at det vert plukka opp av eit par store streamers òg - Då blir det ekstra spennande, spillet er tross alt gratis å laste ned, så terskelen er nok låg for å teste.

23 dagar til release.

6 Likes

Carlos Henrique L. da SilvaFor 13 timer siden (redigert)
Less 1 month to launch and no keys for beta, no youtube “influencers” playing, no marketing… no hype. I hope the launch gonna be a success, never played this game but i give it a try

Noen tanker om det han skriver her?

Første som slo meg var at Conan Exiles blei streama dagen før det blei sluppet, og solgte over 320 000 på ei veke, og at Funcom ser ut til å ha markedsføring på stell for tida.

3 Likes

Jeg så siste stream av SWL i går og game director så sliten ut etter å ha snakket med presse i dagevis og nå dukker det litt info opp:

http://www.onrpg.com/news/editorial/the-secret-world-legends-press-preview/

1 Like

Virker som mange som er positive til F2P; naturlig nok. Blir spennende å se hvor mange som faktisk kommer til å bruke penger in-game. “significant impact on income” er gulroten! :smiley:

Syns det er bra at dem venter litt med å slippe det på steam, bygger opp hypen, samme som med CE på Xbox, blir bra med ny biome til konsoll release

Det er fordi det er en faktisk beta som krever tilbakemelding fra spillere og ikke en såkalt marketing beta som vi er vant til. Open Beta blir vel en uke eller to før launch. Ren gjettning

sitater fra mmorg.com:

I’ve got a confession to make: I wish I played The Secret World more. But every time I take a stab at it since its launch, eventually the monotony of the combat and the overly complex nature of creating viable builds pushes me away. Luckily, it seems Funcom thinks I’m not the only one, and the soon-to-launch F2P Online RPG re-release known as Secret World Legends aims to pull me back in for good. When it launches on June 26th via Funcom’s own platform (end of July on Steam), I suspect a great many people like myself will flock back to Agartha.

Overall, I came away really impressed with Secret World Legends. I’m keeping myself out of the beta because I can’t wait to experience the story all over again on June 26th. What a great month for online gaming we’re getting, eh? You may already be eagerly awaiting Morrowind, Stormblood, or even MXM. But at the tail end, there’s Secret World Legends, and it’s looking as solid as ever and ready to make a statement.

4 Likes

Mulig, men dei nektar å svare på det. Eg (og mange andre) har spurt dei på kvar einaste stream dei har hatt så langt.

Etter å ha tatt en titt på SWL, så synes jeg at det har blitt mye bedre selv, grafikken og combatten ser bra ut og kjenner at gameren i meg har lyst å komme i gang :smiley: - Tror dere SWL vil ha en innvirkning på kursen eller blir det CE - summersale og xbox release som avgjør?

Ja i alle fall midlertidlig fordi alle spill som går over til en f2p-modell får en voldsom/ekstrem boost i starten.

1 Like

Må rekne med å merke det på kursen. Til sjuande og sist er det vel hypen som avgjer (både spill-hype og aksjehype).

Er litt vanskelig å seie, sidan Steam-launch er ei stund etter Funcom launch.

1 Like

Jeg er ikke enig i at dette er bra. Jeg tror det blir vanskeligere å bygge hype rundt spillet når det launcher på steam en måned etter andre kanaler. Da vil det heller ikke komme høyt på global top sellers lista, som ville ført til at flere ville lastet ned spillet. De ivrigste kommer til å laste ned fra funcom. Jeg tror denne launch-strategien kommer til å være ødeleggende for momentumet.

Jeg tror de burde holdt seg til en salgskanal, for å klare å bygge hype og momentum.

2 Likes