Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

Fikk du invitasjon eller er det åpen beta?

Betaler alltid for supporterpack for å kjøpe meg betatilgang. Og så støtter jeg spillet i tillegg. Det spillet har en god betalingsmodell altså. Fy fader hvor lyst jeg har å gi Grinding Gear Games penger.

1 Like

GGG må være de fineste Devsa på planeten. Tilogmed POE community er wholesome og nice. ZiggyD any1?

Har mine parhundre timer med PoE…

2 Likes

Såg att FC hade sagt att de gärna vill släppa SWL på konsoll om det blir en lyckad lansering. Hade varit intressant att höra vad de anser vara en lyckad lansering. Hade extremt gärna spelat det på PS4 :grinning:

1 Like

RT gaming har jo sagt at de vil porte SWL til PS4 for Funcom :wink:

4 Likes

Har brukt litt penger i PoE ja :slight_smile: Fantastisk modell som jeg håper Funcom lar seg insiprere av.

GGG er helt fantastiske til å kommunisere med community. Synes Funcom også er på rett spor nå men har et stykke igjen til de er på GGG-nivå :slight_smile:

ZiggyD har jeg fulgt i flere år, artig fyr!

2 Likes

Woooooho! Head start 23.juni! :smile:

9 Likes

Nei nå skjønner jeg ikke noe trodde att SWL kom til å bli utsatt slik som en inne her skrev…
:wink:

7 Likes

Ja, tenk at noen kan tro noe slikt, basert på Funcoms historikk med lanseringsutsettelser. Må være en idiot som ikke har peiling.

2 Likes

Nei men når de bekreftet dette bare for noen få dager siden kan vi jo tro på dette til det motsatte er bevist. Er vel nok usikkerhet blant aksjonærene om dagen, men det er vel gjerne slik det blir når man jobber for å få seg en ny inngang på lavest mulig kurs :wink:

Jeg skrev vel at jeg forventet en utsettelse, altså min egen mening. Og at jeg mener de burde ventet med å lansere til Steam-release 31. juli. Færre bugs, mer fornøyde kunder, mer positivitet og mer penger i kassa. Det mener jeg også fortsatt.

I motsetning til mange andre her vil jeg påstå at jeg er mer eller mindre like kritisk om jeg er ute eller inne. Jeg fikk mye kritikk for å baisse i februar pga sviktende salg. Noen var tilogmed sinte fordi de mente jeg hadde påvirket dem til å selge for tidlig. Kanskje de ikke er like misfornøyde med det salget på 4-5 kroner nå?

2 Likes

At du har rett i om kursen skal opp eller ned, sidelengs eller innom butikken etter melk er en ting. Og det er bra at du kan være negativt fordi det kan bli litt (har vært mye) halleluja. Meg selv inkludert.

Men om selskapet selv har vurdert lanseringsdatoen og kommet frem til at det er det beste, så må jo Funcom være den mest kvalifiserte til å vurdere dette. Selv om vi randoms på nettet kan tenke vissomatte.

2 Likes

Tror det helt motsatte av deg, jeg tror det er lurt å softrelease SWL få plukket bort eventuelle småbugs for så å trøkke skikkelig til 31,07.

2 Likes

En Open Beta/EA vil være en Softlaunch. Noe de skal ha tre dager før lansering. 26. juni er full lansering, men uten Steam som distributør. Når folk skal reviewe spillet, streame det, osv. blir det med versjonen tilgjengelig i EA-helga eller 26. juni. Da har man hatt lanseringen som folk venter på.

Nåhjadda, i morgen (eller i dag, ser jeg nå) åpner de slusene for de med aktive TSW kontoer!!!

9 Likes

Det er jo liten tvil om at en release kun via Funcom sine websider er en softere release enn å kjøre spillet rett på Steam. Det kommer jo til å være vesentlig mindre trøkk ettersom det er en kanal mange ikke gidder å gå igjennom. Om man kaller det en softlaunch eller ikke er først og fremst ordkløveri.

Funcom selv har jo sagt at de er veldig fornøyd med å ha kjørt CE i EA, de følte at det har gjort at de har kunnet jobbe med mye høyere treffsikkerhet med forbedringene vs å bare kjøre spillet i lukket beta e.l. Tipper en av tingene de vil justere fra Funcom-launchen til Steam-launchen er hva du får kjøpt for penger, og hvor dyrt det skal være.

Det er klart fra Funcom at de ikke ønsker max trøkk fra første øyeblikk for SWL, så de forventer nok endel småproblemer i starten. Hvis man ser på CE releasen, så hadde de veldig bra trøkk på bugfiksing der i starten, så det virker som de har lært mye der. Satser på at det sitter til SWL lanseringen :wink:

4 Likes

“this is for previous The Secret World players and those who signed up for the beta (application is still open)”.

Fortsatt mulig å melde seg på om noen ikke har gjort det: https://beta.secretworldlegends.com

4 Likes

Jeg liker ideen med crates, eller loot bags som nå kommer i SWL. De kalles Agarthan Cache og medlemmer får en gratis nøkkel til disse for hver dag (dersom de logger på). Den andre metoden for å anskaffe seg disse er å kjøpe de med Aurum, som er valutaen i SWL. Dvs. at man ikke nødvendigvis må bruke ekte penger. Man kan også bytte dem inn for såkalte Anima Shards, som igjen kan benyttes til å kjøpe andre ting, som f.eks. våpen.

Kilde:
http://www.inquisitr.com/4279171/secret-world-legends-locked-cache-loot-explained-by-funcom/

7 Likes

Alle som har spilt TSW i løpet av den siste måneden får nå være med på oppløpssiden :checkered_flag:

5 Likes