Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

Takk for mer info ad Agartha, det var jeg ikke klar over! Og nå vet jeg også hvordan jeg skal finne kona, når vi skal treffes in-game :smile:

1 Like

Hvorfor det ?

2 Likes

Jeg er 43… :wink: En blir aldri for gammel for gaming, men jo eldre jeg blir jo mer tar andre ansvar over så det er mindre tid til det nå enn før ja.

1 Like

Ja, lager du en? Så tar vi nicks og annen in-game prat der? :thumbsup:

2 Likes

över 40 och två barn som behöver uppmärksamhet :wink: men säger inte att jag inte laddar ner spelet :slight_smile: tycker om såna spel… sedan Atari 65 :smiley:

3 Likes

10dollas? Shit da har de dratt inn mye penger sålangt på rides

5 Likes

Om de “andre” har …skal fan jeg også ha sykkel :wink: ser for meg sånt sprer seg innad i teams hehe

3 Likes

Noe triks for å få spilt dette eller? Fikk lastet ned en client, men står bare offline her.

Eg trur ikkje folk heilt forstår kor stort potensiale Swl har dersom dei får bra spelartal

4 Likes

Serveren er nede pga. vedlikehold frem til kl 20 ish

1 Like

3 timer til nå :\ kjedelig

1 Like

Så det der… :confused: Hadde sett frem til å spille litt mer i kveld, men den gang ei.

Merker jeg er glade kjørte en pre launch. sånn at de kan fikse sånne feil som dette før spillet offisielt slippes imorgen.

12 Likes

Fy f*** !!! (in a good way) :wink:

Er det forresten et tegn på at jeg er hekta, når jeg ikke har lyst å spille andre spill i kveld når SWL er nede?

10 Likes

Ja. No er det nesten synd at dei opna for alle, skulle kun være veteranar og betatestara som fekk tilgang denne helga? velvel, så lenge spillet ellers fungerar bra.

Eg som var så hypa på føremiddagen i dag…

Prøver å lese meg opp på denne bugen men noe feil med handel av aurum? AH måtte stenges? Da kan det muligens bli en delvis wipe?

Ja, det er når du trader urum (spillet har ein eigen økonomi). Basically blei det mogleg å trade til seg fleire millionar aurum, så eg håpar at dei enten klarar å fikse økonomien utan vesentlege inngrep utanfor det økonomiske systemet (rollback, wipe) . Spørs jo om buggen har vert der sidan start, eller om det var noko som oppsto / folk fann ut at dei kunne utnytte.

1 Like

Hmm, dette høres ikke helt bra ut. Får håpe de får fikset dette i løpet av natta.

Flere millioner aurum? He he. Her må det nok wipes litt aurum i alle fall.

1 Like

Bør være enkel sak å finne de som har exploitet, problemet er om de har tradet det videre igjen. Da lukter det fort en rollback.