Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

Ragnar har utalt at Red thread gjerne kan porte SWL til PS4. Og de har jo erfaring med å porte den lengste reisen :wink:

3 Likes

Til de som spiller SWL: Har du brukt penger i spillet?

  • Ja, har kjøpt Patron
  • Ja, har kjøpt Patron og har brukt penger på andre ting i spillet
  • Nei, er ikke Patron men har brukt penger på andre ting i spillet
  • Nei, er ikke Patron og har heller ikke brukt noen penger i spillet

0 stemmegivere

Er foresten flere her inne som var GM i TSW og dermed får status som Patron uten å betale for det.

1 Like

Ser fram emot att jag får mig ny PC så att jag kan spela det! :slight_smile:

1 Like

Ja, er klar over at det kan bli noen “nei” herfra pga det. Uansett nysgjerrig, vet jo ikke hvor mange tekinvestorer som spiller SWL. Ikke sikkert det er så mange :smile:

1 Like

er GM og har brukt noen 100 lapper på Bank plass og sprint da lvl 5 og 6 kun kan kjøpes for Aurum.

1 Like

Lukket forrige poll da den manglet et alternativ, vennligst stem på nytt! :slight_smile:

Til de som spiller SWL: Har du brukt penger i spillet?

  • Ja, har kjøpt Patron
  • Ja, har kjøpt Patron og har brukt penger på andre ting i spillet
  • Ja, har fått Patron (somGM) og har brukt penger på andre ting i spillet
  • Nei, er ikke Patron men har brukt penger på andre ting i spillet
  • Nei, er ikke Patron og har heller ikke brukt noen penger i spillet

0 stemmegivere

3 Likes

Jeg har ikke brukt penger eller patron, men har nesten ikke fått spillt spillet enda. Kan endre seg når det blir litt mer ferie og tid til å spille :slight_smile:

1 Like

"Nei, har fått Patron (som GM) og har ikke brukt penger på andre ting i spillet (yet) :smiley:

5 Likes

Nei dammit, kan ikke endre svaralternativene hvis det har gått over 5 min siden de ble postet og nå gidder jeg ikke forstyrre folk med enda en ny poll! :sweat_smile:

@pdx Har du mulighet til å legge inn Athos’ alternativ i pollen? :innocent:

De samme reglene gjelder for meg, dessverre :slight_smile:

1 Like

Hvis det ikke er kjempenøye, velg “Nei, er ikke Patron og har heller ikke brukt penger…” - det er det som gjelder for SWL uansett :wink:

1 Like

Hallo ?? hva er poenget med å være admin da ??? :stuck_out_tongue: :grin:

3 Likes

Jeg er GM, men Legacy transfer system funket ikke 100%, så jeg har faktisk spilt som f2p-spiller (med alle våpen unlocked) i snart 2 soner uten problemer. Har kontaktet support på mail, men med det trøkket support opplever nå får jeg vel tidligst svar om et par uker!

2 Likes

Så rart. Funket greit for både meg og fruen. Og jeg er foresten ikke lvl22 men 25 :slight_smile:

3 Likes

Jeg tror dette har fungert for omtrent alle bortsett fra meg. Den kontoen har 2 sub-kontoer der bare den ene er GM og den andre ble brukt for lukket beta for TSW. Det var en bug der i starten som gjorde at man måtte lage ny sub-konto for de som var med i lukket beta for å få GM. Mange år siden dette her, men jeg tipper dette er noe av grunnen til at transfer ikke fungerte 100%.

patch notes:


Jobbes hardt nå.
Nå gjelder det bare å få på plass en grei nok økonomi-modell og rette opp mer bugs pluss få orden på community-server’n til steam-release. Ellers er spillet er bra nok. Og det beste er at markedet har lave forventninger til denne releasen. Fremdeles optimist. lv 26 nå.

8 Likes

Låge forventninger med positiv overraskelse… Høyres ikkje ut som Funcom?

3 Likes

Høyres ut som nye Funcom de ja.

4 Likes

Der kom pressemelding. Nå må dere kjappe dere å kjøpe @Morti og @Christian

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=431043

2 Likes