Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

Liker kommentarene på roadmapen. Men som mange sier, de burde åpne opp for flere betalingsmuligheter:

“Oh yuss! Hopefully it will be just as they promise us.
But please get new paymwnt methods… i want to be patron but with that only method we have right now… i cant! :frowning: i want to throw money at you guys!”

Det der er så kult! SWL kan bulle folk av stolene. Blir spillet en f2p slager, har Funcom skutt en gullfugl vi ikke fatter enda. Spillet er BRA og inngangen for nye spillere er vesentlig enklere.

4 Likes

Jeg tror vi skal være noe edruelige og ta det som ett “tilskudd” til porteføljen. Er det mainstream nok til å trigge massene? Jeg er usikker.

3 Likes

Absolutt.

Samtidig må jeg bare innrømme at jeg er blitt mer og mer optimistisk av reviews, forum-telegrafene og samtaler med spillere/streamers. I så stor grad at jeg tror SWL vil ta av etter Steam launch. Rett og slett fordi produktkvaliteten er så høy, inngangen for nye er vesentlig forenklet, og markedet mangler et spill med denne real-world settingen.

Banker de på med klok PR og markedsføring, vil SWL kunne utfordre spill som BDO, ESO, GW2 og FFXIV.

Eller hva sier du, menighetsbror @lassar? :pray:

2 Likes

Håper du har rett. Foreløpig klarer jeg med med CE ifht aksjene. De klarer seg med CEs inntekter alene i halvannet år til :wink:

Og takk o’ lov for det :crossed_swords:

@Alex er alle de tingene Funcom nevner på roadmappet her: https://secretworldlegends.com/update-roadmap/ nye ting, eller er det en blanding av nye og gamle ting, eller muligens først og fremst gamle ting?

Vanskelig å si helt sikkert,ble enda mer usikker da jeg så denne

men jeg tror dette er del 1 av tokyo som er tidligere utgitt. Hvis det stemmer er denne roadmapen først og fremst basert på gamle ting, men de nevner hovedhistorien som fortsetter i slutten av 2017/begynnelsen av 2018.

Er det noen planer om lansering på Playstation…?

CONTINUATION OF THE STORY MISSION

Return to Transylvania in this Secret Agent themed storyline. Including deep intrigue and high-speed snowmobile chases throughout the Carpathian Fangs, you will meet new characters and experience first-hand a chain of events with massive repercussions on the world.

Så dette er et gammelt område som de må fikse til å fungere med SWL?

Mens dette f.eks:

As a results of the events that ended at the top of the Orochi Tower, continue the main story mission and follow up on a lead which will send you on your way to a brand new continent.

Er nytt innhold?

Ikke offisielt. men Ragnar og RT games er veldig klare om de får lov :wink:

2 Likes

JA, det er riktig, dette er DLC “a dream to kill” tror jeg den heter. Man må huske på at SWL er først og fremst rettet mot helt nye spillere eller spillere som ikke har spilt hele TSW. Mange gav opp i BM (sone 3) Det er et tonn av innhold, sikkert 100-200 timer å komme igjennom alt.

1 Like

Dette er det helt nye:

Det nye området er sannsynligvis Kongo. Det var et bilde av et kart av Kongo bak Game Director på en stream for litt tid siden.

4 Likes

Good stuff! Da var nok meldingen litt mer positiv. Da har de nok sett at ikke-Steam launchen har generert nok aktive spillere og omsetning til at de faktisk kan love å komme med nytt innhold.

4 Likes

Secret World PvP stream:

Edit: Ser ut til at han avslutter streamen nå da. Jeg rakk bare å se pittelitt pvp :disappointed:

5hizzle streamer, populær kar.

Heftig gønner ser jeg… litt i enkleste laget? Skyter alle samtidig…? Men ser jo bra ut ellers…

Han (Maldiva) har tydeligvis streamet en del WoW før og uttalte at han kom til å streame mye SWL fremover. Så brukte han i tillegg ord som “I love it” og “it’s amazing” for å beskrive spillet :rose:

9 Likes

Jeg har kun opplevd pvp matcher på maksimalt 60 sekunder. Finnes det flere arenaer hvor kampene varer lengre?

Gode nyheter, Paypal kommer:

10 Likes