Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

Får de bra med spillere regner jeg med de legger til stongehenge/el dorado og eventuelt Fusang.

2 Likes

PvP her for de interesserte:

Veldig kunnskapsrik fyr som tar spørsmål.

PayPal på plass neste uke forhåpentligvis, sier de selv som svar til egen tweet :slight_smile:
https://twitter.com/SecretWorldLgds/status/883340618981920768

Dette er forøvrig den mest likte tweeten fra @secretworldlgds i dag. Roadmap er en god nr 2.

6 Likes

Enda bedre enn det: “Looks like we’re hoping to get it available sometime in the middle of next week. :)”

5 Likes

Andre som synes at Blue Mountain er den “dårligste” sonen ?

2 Likes

BM har alltid vært en av de hardeste sonene synes jeg of avslutningsfighten med hovedboss B. er brutal, men vanskelighetsgraden er redusert flere ganger her også antall mobs. Det tar litt lengre tid å drepe mobs her, man dør mere, men questene er egentlig av samme gode kvalitet som før. Men sonen føles litt “seig” ift. de 2 første. Det er alltid deilig å komme til første sone i Egypt etter BM.

2 Likes

Leeeeenge siden jeg har spilt TSW, men på det tidspunktet så var Blue Mountain såpass kjedelig/grindy at jeg la spillet på hylla da.

1 Like

#Kor stor fjompeprosent kan vi medrekne?

Dette er grafen til TSW (Ikkje SWL…)
Nokon som sit på statistikk over kor mange prosent som går inn på steam og lastar ned feil spel?

I følgje
#lassar sin fjompemodell
har SWL no fått 135 000 nedlastingar.

3 Likes

SWL trender fortsatt veldig bra oppover, ca 600 plasseringer per dag den siste uken. Blir spennende om 3 uker :slight_smile:

http://www.alexa.com/siteinfo/secretworldlegends.com

4 Likes

Jeg liker hypen som bygges nå før steam launch! Tror dette er en genial modell, og noe de egentlig burde gjort med CE også. Lansere selv i soft launch og fikse det som trengs før steam launch

5 Likes

Et av problemene med TSW var at nytt innhold tok veldig lang tid å produsere. Nå har funcom mere tid på seg til å lage nytt innhold i spillet, fordi spillerne vil trenge lang tid å spille seg gjennom sesong 1. Her tar det fort 100-200 timer med spilling for å komme til slutten av sesong 1.

Det blir også spennende å se hva funcom har gjort med tokyo, det var ikke alle som likte AEGIS-systemet der og funcom har innrømmet at systemet i sin nåværende form var en tabbe. Det systemet hjalp nok også til at salget av tokyo ikke ble helt det funcom håpet på, men hovedproblemet med tokyo var nok vanskelighetsgraden (den ble justert ned) og ikke minst den lange ventetiden på sonen. Den ble splittet i to utgivelser.

2 Likes

Tja. De fleste som er litt giret pløyer vell fint gjennom 200 timer på 3-4 uker? Spesielt nå i sommerferien :slight_smile:

Alltid fint med flere slike:

5 Likes

Det var dette jeg ventet på. Med PayPal vil de håve inn mye mer!

review pcgamer

76/100

sitat:
The more that you want to play it as an MMO, the more you’re likely to chafe at this reboot’s restrictions, especially in terms of loot. For more solo or narrative-focused players, however, it’s a great second chance to see what it has to offer, as well as the Secret World’s best chance in years to expand its reach and continue telling its story.

9 Likes

Synes ikke den er så verst. Og Funcom har allerede tweaket looten i positiv retning for de som spiller hardcore.

De ga TSW bare 69% så det er i alle fall en økning :thumbsup: Ga for øvrig et spill som SWTOR 93% så jeg tror det lønner seg å kjenne noen i redaksjonen der eller no.

Ser ut til å være hans første review. Sikkert fair nok.

2 Likes
2 Likes

Litt random om Patron i general chat (ingen av disse personene er meg btw :wink: ):

10 Likes

Litt reklame boost idag

13 Likes