Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

Ferdig med BM i natt, klar for Egypt. Jeg vil si BM ble bedre og bedre. Slet litt i sonen i starten, men nå kan man lett gå opp i level og også crafte bedre våpen slik at sonen ble lettere etter hvert. Og i BM er også DLCen (fra TSW)“The Search For Tyler Freeborn”. Det er en helt fantastisk rekke med quests som henger sammen på en imponerende måte og viser SWL fra sin absolutt beste side.

5 Likes

Hva er det som gjør at du spiller spillet på nytt? Har du noen tanker om endringene er store nok til at de som ikke likte TSW vil like SWL?

Personlig droppet jeg TSW fordi jeg syntes det var for grindy (mye “filler” kamp) og kampen var kjedelig, samtidig som itemizationen var dørgende kjedelig (det kjentes ut som “gating”).

Jeg tror at det som folk synes var dårlig/kjedelig er nettopp det Funcom har prøvd å forbedre, og utifra anmeldelser og reviews så virker det som at det fungerer så langt.

Spillet har en helt unik stemning/story som gjør det morsomt å spille. Men hovedgulroten min er nok å være klar til sesong 2 starter.

Jeg liker kampsystemet bedre til tider mye bedre enn før og også veldig bra at man kan oppgradere våpen/talismans hele tiden slik at man føler man blir sterkere hver dag.Endringene er absolutt store nok til at en del som ikke likte TSW vil like SWL. Men neppe alle.

Tar man et titt på mmorpg.com forum og andre forum ser man at en del har oppdaget SWL for første gang og en del andre kommer tilbake nå.

Så får man håpe at det ikke er bagger’n med sine forum-alias-triks alle sammen da…

8 Likes

litt presse (italiensk)

karakter 7.5

google translate konklusjon (alltid like gøy…):

Hvis posizionassimo på en skala de positive egenskaper (alt det frie innhold og DLC, nye spillmekanismer, særtrekk for kjøp unødvendig å progresjon) og de potensielt negative (grafisk nedgradering, begrenset tilgang til brønnen, koster Aurum for de fleste tilpasningsmuligheter), vil nålen fortsette å vippe i favør av den siste versjonen MMORPG skapt av Funcom. Overgangen til den nye forretningsmodellen har faktisk potensial til både å generere nytt blod for gambling befolkningen er å optimalisere fortjenesten fra et produkt kommer til femte utgivelsesår. I vår testing og skrive denne gjennomgangen har vi mediterte mye på om ikke å endre den endelige evalueringen av tittelen. I lys av den kronglete stien tatt av utbygger i post-release fase og defekter i denne siste versjonen, konkluderte vi med at stemmene gitt i 2012 gjenspeiler også vår egen, til tross for at blitt født av forskjellige grunner.

1 Like

PAYPAL på plass :slight_smile:

31 Likes

Update 2.0.2 Patch Notes
By AndyB | July 12, 2017

NEW

Update 2.0.2 continues the main story mission following the events of “Mortal Sins”. You will receive instructions on how to proceed if you have completed “Mortal Sins” and are on the mission “What Was Missed”. Investigate a rising threat, uncover secret Orochi facilities, and expose a crucial part of the story that sets up the events leading to Tokyo!

PATCH NOTES

General:

  • Fixed an issue that could occasionally cause the Use icon to become stuck on screen.
  • Green distillates will no longer drop in Elite dungeons. You will always at least be rewarded with a blue distillate item when gaining distillates.
  • Fixed an issue that could cause the health value for bosses to display incorrectly on the client.
  • Forming raid groups and Shambala are once again available. We apologize for the inconvenience their unavailability may have caused.
  • Last but not least, we’re happy to announce that PayPal is available as a payment option! The future is now.
10 Likes
6 Likes

Jeg er kommet til den første sonen i Egypt og der har funcom gjort en genial forandring i fra TSW. Man har klart å sy sammen uten problemer en rekke missions fra TSW og lagt dem inn i hovedquesten. Er bare halvveis i denne questen, men dette trikset fungerer glimrende. Først irriterte det meg grønn hvorfor en rekke gode quests var tilsynelatende borte i SWL, men så oppdaget jeg at de var puttet inn i hovedhistorien i stedet.

Ellers tror jeg har funnet enda et sted der funcom håper å dra inn penger:crafting som koster en valuta du får in-game ved å gjøre oppdrag etc. Etter hvert kan det bli crafting av våpen, talismans og glyphs og nå ser jeg denne valuten hos meg minker sakte men sikkert. Jeg er ufrivillig f2p-spiller fordi min GM fra TSW er ikke blitt til patron som den egentlig skulle.

9 Likes
2 Likes

Sneaky Post-it plonka rett på Congo :smiley: Bra utført stream igjen av Andy og Nicole, de to er virkelig en berikelse for Funcom som community managere.

9 Likes

I have a crush… for hun til høyre :wink:

4 Likes

@Larsen hadde spasmatv spilt SWL? Hva synes han om det? Jeg er på ferie med dårlig nett, så får ikke sjekket selv. Er på Kiel -ferga nå.

1 Like

Jeg fikk han til å spille det ja, og han likte det veldig godt. Typen MMO han hadde savnet. Så SWL har noe andre MMO ikke har tydeligvis.

3 Likes

Det er spennende. Da er det håp. :wink: jeg liker spasmatv

1 Like

Jo takk for at du også liker han. SpasmaTV har en god erfaring når det kommer til gode spill og hva som fungerer på Twitch. Dog er han veldig opptatt av spill som kaprer seere, derfor han fort forsvant fra Conan Exiles, selv om han likte spillet veldig godt.

1 Like

http://www.pressfire.no/mobile/page/12162

“What’s clear is that the game’s back, and it’s been given an unprecedented new lease on life”

Gamasutra

3 Likes
1 Like
4 Likes