Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

En del av UA?

1 Like

UA? (8tegn)

User Aquisition

Ah - ja, helt sikkert. De trenger alle spillerne de kan få for å populere SWL. Jeg mistenker at Season 2 blir siste stopp for spillet. De har tjent OK med penger på relaunch sommeren 2017, så gjenstår spørsmålet om de får inn nok cash til å rettferdiggjøre X antall årsverk som trengs for å utvikle nytt innhold…

3 Likes

Med tanke på at Funcom har startet opp et nytt prosjekt med USA-teamet, så tror jeg ikke Funcom er så optimistiske på SWL sine vegne. De har i hvert fall manøvrert seg slik at hvis SWL skuffer, så har de et prosjekt å flytte teamet over på. Hvis SWL gjør det bra, så kommer de nok til å øke antall ansatte.

2 Likes

Enig i det du sier, nå ga de jo ut både collector + ingame stassh. så blir spennende å se hva de tjener.

Över 1000 samtida spelare på Steam !

7 Likes

SWL-sjefen gir seg.

5 Likes

Kan fort få inn litt nye spillere. SWL er enda cash positiv! Vi må ikke glemme at TSW/SWL har stått for hovedinntektene før CE.

6 Likes

SWL 40 % høyere antall spillere en peak i går.

7 Likes
8 Likes

Skjer ting i SWL også!

OBS! Vil ikke ha flere likes i Funcomtråder x)

11 Likes
5 Likes

Jeg er en av de som har forhåndsbestilt Nite Team 4. og var med i closed beta. Spillet har release 11. desember, og er nå i early access. I november ruller de ut et oppdrag hvor man starter oppdraget i SWL, og nå til Halloween kjører de en cross-event mellom de to spillene. I tillegg deler de ut The Park til noen av dem som var med på Kickstarteren.

image

image

Dette kan bli positivt for SWL, for Nite Team 4 er et knallbra spill. Det er en hackesimulator som baserer seg på teknikker som blir brukt IRL. Har til nå bare 29 reviews, men 93% av dem er positive. Er sannsynlig at Funcom hjelper dem litt med markedsføringen her også.

11 Likes


image

9 Likes

All pr er god pr :ok_hand::+1:

image

En miniboost… De mest engasjerte legger nok igjen noen kronestykker…

5 Likes

its slowly dying. Kanske ett nytt Secret World spel på gång bland alla dessa projekt?

1 Like

SWL er nok cash positiv i mange år til. Det har en enorm dedikert fanbase.

1 Like

Nytt spel lagom till TV-serien?

1 Like