En del av UA?
UA? (8tegn)
User Aquisition
Ah - ja, helt sikkert. De trenger alle spillerne de kan få for å populere SWL. Jeg mistenker at Season 2 blir siste stopp for spillet. De har tjent OK med penger på relaunch sommeren 2017, så gjenstår spørsmålet om de får inn nok cash til å rettferdiggjøre X antall årsverk som trengs for å utvikle nytt innhold…
Med tanke på at Funcom har startet opp et nytt prosjekt med USA-teamet, så tror jeg ikke Funcom er så optimistiske på SWL sine vegne. De har i hvert fall manøvrert seg slik at hvis SWL skuffer, så har de et prosjekt å flytte teamet over på. Hvis SWL gjør det bra, så kommer de nok til å øke antall ansatte.
Enig i det du sier, nå ga de jo ut både collector + ingame stassh. så blir spennende å se hva de tjener.
Över 1000 samtida spelare på Steam !
Kan fort få inn litt nye spillere. SWL er enda cash positiv! Vi må ikke glemme at TSW/SWL har stått for hovedinntektene før CE.
SWL 40 % høyere antall spillere en peak i går.
Skjer ting i SWL også!
OBS! Vil ikke ha flere likes i Funcomtråder x)
Jeg er en av de som har forhåndsbestilt Nite Team 4. og var med i closed beta. Spillet har release 11. desember, og er nå i early access. I november ruller de ut et oppdrag hvor man starter oppdraget i SWL, og nå til Halloween kjører de en cross-event mellom de to spillene. I tillegg deler de ut The Park til noen av dem som var med på Kickstarteren.
Dette kan bli positivt for SWL, for Nite Team 4 er et knallbra spill. Det er en hackesimulator som baserer seg på teknikker som blir brukt IRL. Har til nå bare 29 reviews, men 93% av dem er positive. Er sannsynlig at Funcom hjelper dem litt med markedsføringen her også.
All pr er god pr
En miniboost… De mest engasjerte legger nok igjen noen kronestykker…
its slowly dying. Kanske ett nytt Secret World spel på gång bland alla dessa projekt?
SWL er nok cash positiv i mange år til. Det har en enorm dedikert fanbase.
Nytt spel lagom till TV-serien?