Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SHELF DRILLING LTD (SHLF.OL)

Shelf Drilling Awarded a Short-Term Contract for Adriatic 1 in Nigeria

Kort kontrakt og ikke høyeste dagsraten men for en standard rigg som er bygget 1981 så viser dette bare at markedet blir støvsuget for alt av rigger om dagen

Shelf Drilling Secures New Contract in Norway

2 Likes

Shelf Drilling Q1 2023 Earnings Release Information

Shelf Drilling Reports First Quarter 2023 Results

Shelf Drilling Fleet Status Report Updated May 2023

Financial calendar

Shelf Drilling, Ltd. Notice of Annual General Meeting

Shelf Drilling, Ltd. – Minutes of Annual General Meeting

Shelf Drilling Q2 2023 Earnings Release Information

Shelf Drilling Secures New Contract in UK North Sea

Ikke shlf spesifikk, men drill generelt.

Hva tenker du om shelf?

Spør du meg så har jeg tatt litt kortsiktig gevinst i dag. Gått nesten 30% siste måned. Blir nok en korreksjon i neste uke mtp olja og lagertall. Verdt å ta med seg at oljeservice er ganske overkjøpt og muligens reset av tekniske indikatorer.

Avventer selv med gevinstsikring. Markedet gir (endelig) uttrykk for å forstå hvor lite olje som er i omløp og verdisettet oljen deretter. Dette kan gi oppstrøms generelt godt driv. Det er ikke overflod av rigger og transocean kontrakten forrige uke fremhever dette - nok en faktor som styrker sektoren. Kursen er etablert over sma 200 og kanskje vi får en GC om ikke så lenge - kanskje forventning og GC er innbydende og tiltrekker seg tradere, med ytterligere kursstigning som konsekvens.

Siden det egentlig ikke var noen som spurte deg, kan du detaljerte påstanden litt mer?

Korreksjon og overkjøpt var det?

Kjære deg jeg kan holde kjeft jeg. Vi får se hvem som får rett inne slutten av neste uke. Jeg tror oljen skal ned i neste uke ja. Ned på lagertall som blir bygd. Test av 80$ tror jeg. Greit å sitte med cash når pullbacken kommer.

Omfavne gevinsten, sku bare mangle :blush:

Du må derimot tåle at du blir ettergått i “breial” utgreiing av sektor info.

Grattis med vinst å lykke til videre

Kanskje bare jeg som ser at flere aksjer stanger mot motstand/overkjøpt

Syntes du tenker smart jeg. Aldri feil å sikre gevinst. Hva gjelder oljen, shelf og fremtiden har vi ulike syn - og er derfor uenig. Lov å mene ulikt.

Edit: det er jo ulike meninger, synspunkt, kunnskapsnivå, etc. som gir et bredere beslutningsgrunnlag;)

1 Like