Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Skattemelding 2019 ( Skattetråden for alle).

Nordnet har egen rapport du kan hente ut, der skal alle detaljer stå + tallene de rapporterte til myndighetene.

1 Like

skulle gjerne hatt oversikt over all kurtasjen i nordnet for 2018. noen som har tips for hvordan man henter ut de tallene? fikk beskjed av nordnet at det skulle komme en funksjon som gjorde det enkelt å finne ut av det før skattemeldingen kommer.

Tror det står i rapportene du kan hente ut, dog kan det være du må plusse litt.

hørtes ut som et tiltak:) jeg skal prøve meg litt nå og se hva jeg finner ut på sidene deres

Fra Nordnet:

Kommer skatten kl 00 eller imorgen tidlig? :slight_smile:

00.01

Er du heldig publiserer de den før. Jeg fikk min før helgen! :stuck_out_tongue:

I fjor tror jeg at jeg fikk den i 22 tiden?

Jepp nå, kan du sjekke :slight_smile:

Bare aksjonæroppgaven som er publisert her.

Smellen ble mindre en ventet. Så man sover godt.

Hei,

Noen som vet hvor jeg fører kurtasjekostnader?

Det pleier å være inkludert i tallene fra megleren din , dvs de skal allerede være i skattemeldingen

4 Likes

Kommer ikke inn. For stor pågang. De burde jo forvente dette. Skjer hvert år :slight_smile:

1 Like

Kommer heller ikke inn. Lurer paa hvordan land med 50 saa mange mennesker som det bor i Norge faar det til;-))

2 Likes

Norge sin skattemelding er ganske unik. Fordi den er forhåndsutfylt . De fleste land sammler ikke inn tall på samme måte.

idporten som streiker… (difi som leverer autentiseringa)

Jeg lever godt med st skattepengene mine ikke brukes til å skalere en IT-løsning som ikke er tidskritisk for trafikk en dag i året.

11 Likes

Hei! Det har sikkert blitt pratet om maange ganger før. Kjøpte krypto i fjor, ikke for så veldig store summer. Har ikke gjort noe med de, er fortsatt i walletn min. Men er nede ca 70% eller noe. Skal dette føres opp eller skal det ikke føres før jeg evt har solgt med tap/gevinst? :roll_eyes:

1 Like

Kun verdi som evt skal føres opp, gevinst/tap føres ikke før det er realisert.

Mao det er ingen fradrag å hente.

2 Likes