Nordnet har egen rapport du kan hente ut, der skal alle detaljer stå + tallene de rapporterte til myndighetene.
skulle gjerne hatt oversikt over all kurtasjen i nordnet for 2018. noen som har tips for hvordan man henter ut de tallene? fikk beskjed av nordnet at det skulle komme en funksjon som gjorde det enkelt å finne ut av det før skattemeldingen kommer.
Tror det står i rapportene du kan hente ut, dog kan det være du må plusse litt.
hørtes ut som et tiltak:) jeg skal prøve meg litt nå og se hva jeg finner ut på sidene deres
Kommer skatten kl 00 eller imorgen tidlig?
00.01
Er du heldig publiserer de den før. Jeg fikk min før helgen!
I fjor tror jeg at jeg fikk den i 22 tiden?
Jepp nå, kan du sjekke
Bare aksjonæroppgaven som er publisert her.
Smellen ble mindre en ventet. Så man sover godt.
Hei,
Noen som vet hvor jeg fører kurtasjekostnader?
Det pleier å være inkludert i tallene fra megleren din , dvs de skal allerede være i skattemeldingen
Kommer ikke inn. For stor pågang. De burde jo forvente dette. Skjer hvert år
Kommer heller ikke inn. Lurer paa hvordan land med 50 saa mange mennesker som det bor i Norge faar det til;-))
Norge sin skattemelding er ganske unik. Fordi den er forhåndsutfylt . De fleste land sammler ikke inn tall på samme måte.
idporten som streiker… (difi som leverer autentiseringa)
Jeg lever godt med st skattepengene mine ikke brukes til å skalere en IT-løsning som ikke er tidskritisk for trafikk en dag i året.
Hei! Det har sikkert blitt pratet om maange ganger før. Kjøpte krypto i fjor, ikke for så veldig store summer. Har ikke gjort noe med de, er fortsatt i walletn min. Men er nede ca 70% eller noe. Skal dette føres opp eller skal det ikke føres før jeg evt har solgt med tap/gevinst?
Kun verdi som evt skal føres opp, gevinst/tap føres ikke før det er realisert.
Mao det er ingen fradrag å hente.