Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 1

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Jo, men tror ikke du kan det. Det nye er fentanyl czar og at de garanterte at de vil fortsette med de 1.3 milliarder dollar som bestemt i desember 2024.

1 Like

Nei. De pengene skulle brukes over 6 år. Se dokumentasjon over.

Ja, og hvor har du det ifra at det skal brukes på ett år?

1 Like

I og med at:

Kan du vennligst fortelle hvor du har dette fra?

At alt kommer med en gang…?

1 Like

Lag en egen krangle-tråd :sleeping:

1 Like

Hvor får du ett år fra? Tror kanskje helikopteret er nytt?

In a statement on social media, Trudeau said he assured Trump that Canada was moving ahead with its previously announced $1.3-billion border security plan that includes reinforcing the nearly 9,000-kilometre border with new helicopters, technology and personnel.

1 Like

Krangler ikke. Slår et slag mot sedvanlig never ending @Morti bullshit som ødelegger tråd etter tråd ala dette.

7 Likes

Enig, eg legger ifra meg teskjeen. Nytter ikke uansett.

1 Like

image

5 Likes

Vel om en mnd så har vi svaret. Da utløper utsettelsen og Canada må legge mer på bordet for å unngå iverksettelse. Eller i det minste vise at de vil gire opp innsatsen. Avhengig av hvor mye de viser før det så får de sikkert 1 mnd utsettelse til eller evt. så kan de få fingen.

Opp med en hånd om du tror 144 millioner / 12 = 12 millioner dollar investert i å sikre grensa da er nok til å unngå iverksettelse slik som Aaleby og Idioten mener.

Og det var alt du hadde å komme med jmf tidligere påstander… Lar den henge i luften og tar til meg @holmes oppfordring.

Tollmuren vil bli så kostbar (kost/nytte) for USA at aldri i livet om man vil se et comeback (Canada) når folk rundt Trump har hatt en måned til å påvirke.

1 Like

Har ikke ment noe om hva som kommer om 30 dager. Bare at Trump ikke er lovet noe mer enn en fentanyl czar etter telefonsamtalen. Nå gir jeg meg uansett. Lei løgnene og ignoransen din. Hjelper heller ikke at du kommer med personlig drittkasting. (Kommer ikke til å rapportere det, foreløpig) Men du bør tenke deg om to ganger før du gjør det.

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Beste frittstående kaffemaskin på markedet idag? Prisklasse 0-15k💸

2 Likes

Og der kom vi tilbake til “Småprat” igjen! :grin:

2 Likes

Måtte prøve å styre oss vekk fra amerikansk politikk :grin:

Pavoni?

Nei nei, dette er mer moro enn Torsdagsklubben :rofl::rofl:

2 Likes